سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آزادی پسر نخست‌وزیر سابق پاکستان از افغانستان به روایت تصویر


به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از «داون نیوز»، نیروهای امنیتی افغانستان در عملیات نظامی علیه طالبان افغان در غزنی، «علی حیدر گیلانی» پسر «یوسف رضا گیلانی» نخست‌وزیر سابق پاکستان را آزاد کردند.

«بلاول بوتو زرداری» رهبر حزب «مردم پاکستان» گفت: «عمر زاخیلوال» سفیر افغانستان در اسلام‌آباد، نخست‌وزیر پاکستان را در تماس تلفنی از آزادی پسرش آگاه کرد.

علی حیدر گیلانی فرزند نخست‌وزیر سابق پاکستان سه سال پیش در 9 می سال 2013 میلادی (دو روز مانده به انتخابات نمایندگان پارلمان این کشور) در «مولتان» در ایالت «پنجاب» ربوده شد.

«امت نیوز»، روزنامه پاکستانی پس از آزادی پسر «یوسف رضا گیلانی» نخست‌وزیر سابق پاکستان مدعی شد که وی با پرداخت 20 میلیون دلار باج در افغانستان آزاد شده است.

بر اساس نوشته این روزنامه، نیروهای آمریکا و افغانستان هیچ عملیاتی در غزنی افغانستان انجام نداده‌اند.

روزنامه پاکستانی نوشت که آدم‌ربایانی که تحت نظارت سازمان اطلاعات افغانستان در این کشور فعال هستند، پسر نخست‌وزیر سابق پاکستان را پس از معامله‌، به مقامات کابل تحویل داده‌اند.

پسر نخست‌وزیر سابق پاکستان روزهای گذشته با هواپیمای ویژه‌ای وارد لاهور شد.

حامیان و نزدیکان پسر نخست‌وزیر سابق پاکستان بمناسبت آزادی علی حیدر گیلانی جشن گرفتند.

انتهای پیام/.


ویدیو مرتبط :
دیدار وزیر اقتصاد ایران با نخست وزیر پاکستان