سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه کرمانشاه:شهدای مدافع حرم، مدافعین راستین قرآن و اسلام هستند


به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله مصطفی علما روز شنبه و در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید ستارعباسی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: درهای شهادت در اسلام همچنان باز است و واژه هایی نظیر ایثار و شهادت و از خودگذشتگی جزو خصوصیات این دین الهی است.
وی افزود: حفظ اسلام و قرآن یکی از برنامه های اصلی عاشقان این دین رحمانی است که تحت عنوان مدافع به دفاع از آن پرداخته و به دشمنان اجازه نمی دهند برنامه های خود را عملی کنند.
آیت الله علما یادآور شد: هر زمان که مسئولان نظام تشخیص دهند که اسلام و انقلاب نیاز به حراست و پاسداری دارد جوانان برومندی نظیر شهید ستاری حاضر می شوند تا با جان خود از اسلام، حرمین شریفین و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام مشکلات زیادی را برای مسلمانان ایجاد کرده اند اما مردم ولایتمدار و با بصیرت کشورمان با موقعیت شناسی خاص خود دسیسه های دشمنان را خنثی و مانع از تحقق برنامه هایشان شده اند.
وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم، این حضور را نشانه قدرشناسی مردم و بصیرت بالای آن ها دانست و گفت: همین حضور باشکوه درس ها و پیام های زیادی برای دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) دارد.
آیت الله علما در پایان شهادت ستار عباسی از مدافعان حرم را تسلیت و آرزو کرد بتوانیم ادامه دهندگان راه آن ها باشیم.
شهید ستار عباسی به عنوان پنجمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه طی روزهای گذشته در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در شهر حلب سوریه و به دست تکفیری های داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و امروز در گلزار شهدای شهر کرمانشاه به خاک سپرده شد.
مراسم بزرگداشت این شهید والامقام فردا (یکشنبه اول آذر ماه) از ساعت 9:30 تا 11 صبح در مسجد آیت الله بروجردی کرمانشاه برگزار می شود.
7458/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نماهنگ شهدای مدافعین حرم سپاه امام علی ع عراق