علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



کشفیات مواد مخدر دامغان۴۳۰درصد رشد داشت/آمادگی۱۰۰درصد ناجادرنوروز


سرهنگ سیدعلی اکبر میری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه نیروی انتظامی شهرستان دامغان در بحث مبارزه با مواد مخدر طی سال گذشته با جدیت با متخلفان برخورد کرده، ابراز داشت: کشف و ضبط ۲۱۰ کیلوگرم مواد مخدر سنتی و ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی حاصل کار دایره مبارزه با مواد مخدر ناجای بود که بیشترین کشفیات مواد مخدر در این شهرستان از نوع تریاک است.

وی همچنین از کاهش هشت درصدی سرقت در دامغان طی سال ۹۴ خبر داد و افزود: ۵۰ درصد از سارقان دستگیر شده در دامغان مصرف کنندگان مواد مخدر بودند که در این راستا ۳۲۰ سارق پس از شناسایی و دستگیری و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی در شهرستان دامغان شدند.

ثبت۲۰ هزار تماس تلفنی در سامانه ۱۱۰دامغان

فرمانده ناجای دامغان همچنین با اشاره به برقراری ۲۰ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ پلیس فرمانده انتظامی این شهرستان طی سال ۹۴، گفت: از این تعداد تماس برقرار شده، ۱۶ هزار تماس با انجام گشت های موتوری و ماشینی عملیاتی و چهار هزار تماس با ارشاد و راهنمایی و مسائل اجتماعی رسیدگی شده است.

میری از ایجاد و راه اندازی مرکز مشاوره در کلانتری ۱۱ آزادی دامغان خبر داد و اظهار داشت: با ایجاد و راه اندازی این مرکز قبل از ارجاع پرونده و شکایات به مراجع قضایی دامغان توسط مشاور مشکلات مردم حل خواهد شد.

وی ادامه داد: ایجاد رابطه حسنه بین پلیس و مردم و همچنین جلب اعتماد عمومی یکی از اهداف راه اندازی مرکز مشاوره در مجموعه نیروی انتظامی شهرستان دامغان است که می تواند در پیشبرد اهداف پیشگیرانه پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امری سازنده باشد.

آمادگی ۱۰۰ درصدی ناجا در نوروز با ۱۱ایستگاه پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با اشاره به حضور ناجا در طرح نوروزی، گفت: طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز و تا ۱۴ فروردین در سراسر کشور و همچنین دامغان ادامه دارد که طی آن ۱۱ ایستگاه ثابت طی ایام تعطیلات نوروز در سطح شهرستان دامغان به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات انتظامی می دهد.

میری بیان داشت: این تعداد ایستگاه های پلیس شهرستان دامغان در بخش های راهور، پلیس راه، ترافیکی و انتظامی بوده که با هدف حفظ امنیت، نشاط و آرامش در سطح شهر و جاده های مواصلاتی شهرستان دامغان در طول ایام تعطیلات نوروز به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند.

وی در خاتمه با بیان اینکه طی سال ۹۴، بالغ بر ۱۰ هزار قطعه مواد محترقه در دامغان کشف و ضبط شده است، افزود: در این راستا ۱۲ نفر افراد مخل امنیت و آرامش مردم شناسایی و دستگیر و بازداشت شدند و خوشبختانه هیچ مصدوم و فوتی در چهارشنبه آخر سال در شهرستان دامغان مشاهده نشد.


ویدیو مرتبط :
کشفیات مواد مخدر در غرب استان تهران