سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتشار نسخه فیزیکی بازی Zombi برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی


انتشار نسخه فیزیکی بازی Zombi برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی

زومجی/ یوبی‌سافت،‌ سازنده بازی Zombi اعلام کرد که این بازی که به تازگی به صورت دیجیتالی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شده، به صورت فیزیکی‌ هم برای این پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

بازی ZombiU، که جزو بازی‌های زمان عرضه کنسول Wii U شرکت نینتندو بود و وقایعش در شهر لندن رخ می‌داد، توانسته بود از ویژگی‌های لمسی کنترلر این کنسول به خوبی‌ استفاده کند.
تابستان امسال، یوبی‌سافت، سازنده بازی، با حذف حرف U از نام بازی، این بازی را تحت عنوان Zombi برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی‌ به صورت دیجیتالی منتشر کرد. نسبت به نسخه کنسول نینتندو، بازی Zombi دارای تعدادی اسلحه سرد جدید، زمان بارگزاری کوتاه‌تر و گرافیک بهتری بود.

حال یوبی‌سافت اعلام کرده که در تاریخ ۲۱ ژانویه سال ۲۰۱۶ (اول بهمن) قصد دارد این بازی را به صورت فیزیکی‌ برای پلتفرم‌های ذکر شده منتشر کند. همچنین اینطور که به نظر می‌رسد، نسخه فیزیکی‌ بازی هیچ تفاوتی‌ با نسخه دیجیتالی آن‌ از لحاظ محتوا نخواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
بهترین بازی های سال 2015 کنسول های نسل هشتم