فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اولین محصول سینمایی مشترک اکراین و نروژ ساخته می‌شود/فیلمی با موضوع جنگ هسته‌ای با حضور بازیگران اکراینی


به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، چهار استودیوی «گارماتا استودیو فیلم» اکراین، «آلفا ویولت» فرانسه و «دی‌یو‌اُ» نروژ و «تاندم پروداکشن» آلمان اقدام به ساخت یک پروژه سینمایی مشترک کرده‌اند که کارگردانی آن را «میروسلاو اسلابوشپیتسکی»، کارگردان فیلم قبیله، به عهده خواهد.

این فیلم اولین محصول مشترک کشور اکراین و نروژ در طول تاریخ سینما است.

«آنا کاتچکو»، یکی از تهیه‌کنندگان اکراینی این پروژه سینمایی گفت: برای اکراین خیلی مهم است که در همکاری با کشورهای اروپایی ساخته شود و اینکه یک پروژه سینمایی اکراینی مورد چنین حمایتی قرار گیرد بسیار خوشایند است.

بنا بر این گزارش، این فیلم که یک فیلم نئو نوآر از دسامبر ۲۰۱۵ تا ژانویه سال ۲۰۱۶ میلادی در اکراین جلوی دوربین خواهد رفت و مراحل پس از تولید آن نیز در آلمان و فرانسه انجام خواهد شد.

داستان این فیلم درباره یک مرد پلیس است که در شهری زندگی می‌کند همه چیز از شغلش گرفته تا زنی که دوست دارد همگی تحت تأثیر عوارض یک فاجعه هسته‌ای قرار گرفته‌اند.

هنوز نامی برای این پروژه سینمایی انتخاب نشده و نقش‌های اصلی آن را قرار است بازیگران حرفه‌ای سینمای اکراین و نقش‌های درجه ۲ و ۳ آن را نابازیگران اکراینی بازی خواهند کرد.

«میروسلاو اسلابوشپیتسکی»، کارگردان اکراینی این فیلم، بیش از همه برای ساخت فیلم سینمایی «قبیله» شهرت دارد، فیلمی که برای اولین بار در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و با استقبال منتقدان روبرو شد وتوانست جایزه بزرگ «نسپرسو»، جایزه رؤیایی فرانسه ۴ و همچنین جایزه حمایتی بنیاد گان را در بخش منتقدان بین‌المللی از آن خود کند.

این فیلم که ماجرای آن در یک مدرسه شبانه‌روزی کودکان ناشنوایان می‌گذرد، داستان پسر خجالتی جوانی است که وارد یک مدرسه شبانه‌روزی ناشنوایان می‌شود. او تلاش می‌کند جایگاه خود را در سلسله مراتب مدرسه، که در عمل مانند یک گروه مافیایی است، به دست بیاورد.

بازیگران این فیلم در تمام طول مدت فیلم با زبان اشاره با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و فیلم فاقد زیرنویس است.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
حمله نظامی در اکراین علیه تجزیه طلبان اکراینی