سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آسمان گیلان در دو روز پیش رو كمی ابری همراه با بارش خفیف باران است


مازیار غلامی عصر یكشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان كرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده وجود جوی كم و بیش ناپایدار در منطقه است كه بتدریج طی دوشنبه تا پنجشنبه سامانه كم فشار در استان فعال خواهد بود.
وی ادامه داد: در این مدت، وزش باد گرم و افزایش دما پیش بینی می شود و در بعضی نقاط استان گاهی با شمالی شدن جریانات، مه آلود بودن هوا، افزایش ابر و بارش های خفیف و پراكنده دور از انتظار نیست.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره كل هواشناسی گیلان آسمان امروز استان را كمی ابری تا نیمه ابری، بعضی نقاط ابری و مه آلود، بارش خفیف عنوان و برای فردا (دوشنبه) نیز آسمان را كمی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، احتمال بارش خفیف و پراكنده، ارتفاعات و دامنه ها صاف تا قسمتی ابری ، گاهی افزایش ابر و وزش باد گرم پیش بینی كرد.
وی افزود: بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته با 20 درجه سلسیوس مربوط به دیلمان و كمینه دما با پنج درجه مربوط به ماسوله بوده است.
غلامی بیشینه و كمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب 16 و 13 درجه سلسیوس ذكر كرد.
وی بیشینه دمای امروز گیلان را با 20 درجه سلسیوس مربوط به منجیل و كمینه دمای فردا را با هفت درجه سلسیوس مربوط به ماسوله و ارتفاعات جنوب غربی استان پیش بینی كرد.
7294/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بارش شدید باران در منطقه گیسوم در گیلان ( تابستان 92 )