ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم های راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند/ مصاف بیمه رازی با پدیده دوکوهه و مجارستان با ارمنستان


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در ادامه دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان که از صبح امروز در سالن خلیج فارس ورزشگاه شهید جهان آرای خرمشهر آغاز شده است، با برگزاری و پایان مسابقات مرحله مقدماتی تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

پس از برگزاری دیدارهای مقدماتی تیم های دوکوهه اندیمشک، بیمه رازی، ارمنستان و مجارستان هرکدام با دو پیروزی بعنوان تیم های اول گروه های چهارگانه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

بدین ترتیب صبح فردا (جمعه) و در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها برای مشخص شدن فینالیست های این مسابقات، تیم های دوکوهه اندیمشک با بیمه رازی و ارمنستان با مجارستان به مصاف یکدیگر می روند. تیم های بازنده این رقابت ها نیز مسابقه رده بندی را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/FQLKZO


ویدیو مرتبط :
تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی کشتی آزاد