سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پخش شبکه "داعش" در شبکه ماهواره‌‌ای مصر


پخش شبکه تسنیم/ شبکه ماهواره‌‌ای نایل ست مصر که تحت فشارها و تهدید‌های آل سعود، پخش شبکه‌های محور مقاومت همچون المیادین، المنار و المسیره را قطع کرده است، به پخش برنامه‌های شبکه ماهواره گروهک تروریستی تکفیری"داعش" اعتراف کرده است.

به گزارش شبکه المسیره، شرکت نایل ست مصر اعلام کرد نمی‌تواند شبکه ماهواره‌ای داعش را متوقف کند، گروهک تروریستی داعش اولین شبکه ماهواره‌ای خود را بر روی ماهواره نایل ست فعال کرده است.

پخش شبکه باند فرقه‌ای وهابی داعش در نایل ست در حالی است که این شرکت مصری، بسیاری از شبکه‌های ماهواره‌ای متعلق به محور مقاومت از جمله المسیره، المیادین و المنار را تحت فشارهای آل سعود به سبب مخالفت آنها با رویکرد این رژیم قطع کرده است. رژیم آل سعود بر سرکوب آزادی‌های فکری و گمراه‌سازی ملت‌های عربی و اسلامی اصرار دارد و البته هیچ نگرانی از بابت پخش برنامه‌های گروهک فرقه‌ای وهابی گمراه داعش ندارد.

یک منبع در نایل ست در توجیه پخش شبکه ماهواره‌ای متعلق به گروهک تروریستی وهابی داعش از طریق این شبکه مدعی شدفرکانس‌هایی که داعشی‌ها پخش می‌کنند در قالب فرکانس‌های ماهواره نایل ست است و به همین سبب نمی‌توان آن را مهار و حذف کرد.

وی افزود شرکت نایل ست نمی‌تواند جز از طریق ایجاد پارازیت، با این اقدام داعش مقابله کند یا این‌که از مدیریت ماهواره‌ بخواهد مانع پخش شبکه داعش شود.

شبکه ماهوار‌ه‌ای داعش گزارش‌ها و خبرهای گمراه کننده و همچنین ویدئوهای مخصوص این گروهک و دیگر گروه‌های تکفیری وابسته به خود را پخش می‌کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
چرا شبکه های ماهواره ای سریال فارسی پخش می کنند؟