سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نزدیک به 80 درصد صنایع چوب ایران، در شمال کشور قرار دارد


سید وجیه الله موسوی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: صنایع تبدیل اولیه شامل کارخانه های نئوپان، ام دی اف، کاغذسازی، چوب بری های بزرگ است.
وی ادامه داد: واحدهای موجود در شمال کشور، در مجموع در سال 1393 سه میلیون و 400 هزار متر مکعب چوب از گونه های درختی جنگلی و غیر جنگلی مصرف کردند.
موسوی تأکید کرد: در حدود 700 هزار متر مکعب از حجم چوب مذکور، از محدوده طرح های جنگل داری و بقیه از مناطق خارج از طرح های جنگل داری تامین شده است.
این مسئول سازمان جنگل ها و مراتع کشور ادامه داد: گونه های جنگلی به درختانی گفته می شود که در داخل جنگل می رویند، مانند راش و بلوط و به درختانی مانند صنوبر که در خارج از جنگل می رویند، و یا در قالب زراعت چوب، به دست مردم کشت می شوند، گونه غیر جنگلی می گویند.
جنگل های هیرکانی با 1.9 میلیون هکتار وسعت، از آستارا در شمال استان گیلان تا گُلی داغ در شرق استان گلستان امتداد دارد.
/7517/ 1602/1899

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کارشناس شبکه امید ایران : در آمریکا 80 درصد طلاق ها توسط خانم ها انجام می شود