سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



اجباری شدن تست حساسیت پوستی برای فرآورده های داخلی و وارداتی


سلامت نیوز: رئیس اداره نظارت و ارزیابی تولید فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: اجباری شدن تست حساسیت پوستی در راستای حمایت و ایمنی فرآورده های آرایشی و بهداشتی برای مصرف کنندگان برای تمام فرآورده های تولید داخل و وارداتی در دستور کار این اداره قرار دارد.

بهد گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،رئیس اداره نظارت و ارزیابی تولید فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: اجباری شدن تست حساسیت پوستی در راستای حمایت و ایمنی فرآورده های آرایشی و بهداشتی برای مصرف کنندگان برای تمام فرآورده های تولید داخل و وارداتی در دستور کار این اداره قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: جلسه ای با حضور کارشناسان سازمان غذا و دارو، نمایندگان صنعت، دانشگاه مطرح شده و نتایج این برنامه در حال بررسی و ارزیابی است.


ویدیو مرتبط :
تست حساسیت اعتبار دارد؟