ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سهراب مرادی وزنه بردار برتر هفته چهارم لیگ برتر شد


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، برترین وزنه برداران هفته چهارم لیگ برتر بزرگسالان باشگاههای کشور با محاسبه  امتیازات شناخته شدند. بر این اساس با اعلام کمیته مسابقات فدراسیون، سهراب مرادی وزنه بردار ملی‌پوش کشورمان که در تیم یاسین پیشرو قم نیز عضویت دارد در رقابتهای دسته 105 کیلوگرم که توانسته بود در حرکت یکضرب 180کیلوگرم، در حرکت دوضرب 217 کیلوگرم و با حد نصاب مجموع 397 کیلوگرم ضمن کسب عنوان نخست این دسته با 50 /452 امتیاز، به عنوان بهترین وزنه بردار هفته چهارم معرفی شود.

همچنین در این رده بندی جواد نادری دیگر وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم تیم مناطق نفت خیز جنوب خوزستان با 01 /434 امتیاز و علی هاشمی وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم تیم یاسین پیشرو قم با 69 /430 امتیاز عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

مرتضی رضائیان از تیم یاسین پیشرو قم با 430/16 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت و پس از رضائیان نیز امیر حقوقی از تیم عقاب نیروی هوایی همدان با 423/62 امتیاز پنجم شد و یاسین باقری از تیم ذوب آهن اصفهان با 423/17 امتیاز به جایگاه ششمی رسید.

چهارمین هفته لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان باشگاههای کشور که در اهواز و به میزبانی مناطق نفت خیز جنوب طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (6 و 7 دی ماه) برگزار شده بود با صدر نشینی تیم  ذوب آهن اصفهان به پایان رسید.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/UXNXZZ


ویدیو مرتبط :
هفته ی چهارم لیگ برتر وزنه برداری 93