فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«التهاب» روی آنتن شبکه دو/ مستندی با موضوع معضلات اجتماعی


به گزارش خبرگزاری فارس، این مستند به تهیه کنندگی فریده تنکابنی و فرشاد شکیبی و به کارگردانی حبیب نریمانی تصمیم دارد تا در 26 قسمت به بررسی معضلات اجتماعی بپردازد.

قسمت اول این مجموعه به مدت 30 دقیقه با پرداخت به وضعیت بحرانی آلودگی هوا با حضور دکتر متصدی معاون سازمان محیط زیست و سردار حسینی رئیس پلیس راهور ناجا استان تهران و معاونین شرکت های خودروساز ایرانی تولید شده است.

ساختار این مستند بر اساس بررسی مصداق های عینی و کالبدشکافی موضوعات از چند دیدگاه مختلف صورت می گیرد. کارشناسان مربوط به شرکت های خودروسازی، حمل و نقل عمومی، مبحث سوخت، معاینه فنی و ساخت و سازهای غیر مجاز در مستند التهاب به اظهار نظر پرداخته‌اند.

مستند التهاب در انتها نتیجه گیری را به مخاطب سپرده و تنها به علل، عوامل و ریشه یابی موضوعات می پردازد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بناست هر قسمت از این برنامه یک موضوع خاص در خصوص معضلات اجتماعی را پیگیری کند. در قسمت های آتی «التهاب» موضوعاتی چون سودای شهرت، اعتیاد، شرکت های هرمی و بازاریابی شبکه ای، فضای مجازی، تخریب محیط زیست، مد و لباس، خرافات، رمالی و فالگیری و .... مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اولین قسمت از مستند التهاب مصادف با 29 دی؛ روز هوای پاک ساعت 19 از شبکه دو پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/V9NFAB


ویدیو مرتبط :
معضلات شبکه های اجتماعی - مستند بیراهه