سامسونگ؛ پیشتاز دنیای چاپ با تلفن‌همراه


امروزه کاربرد تلفن‌همراه تنها پاسخ دادن به تماس یا ارسال پیام متنی نیست. در دنیای امروز، همه می‌توانند به کمک تلفن‌های هوشمند و تنها نصب چند اپلیکیشن‌ مختلف، برخی کارهای روزانه خود را به‌راحتی انجام دهند. خرید آنلاین، پیداکردن مسیر مناسب برای رفت‌وآمد درون‌شهری و چک کردن حساب بانکی، تنها بخشی از مجموعه فعالیت‌هایی است که به کمک تلفن‌های هوشمند صورت می‌گیرد. در ادامه راه‌حل‌های تجاری سامسونگ در صنعت چاپ، این شرکت امکان چاپ به کمک تلفن‌های همراه هوشمند را در اختیار کاربران قرار داده است.

به گزارش سرویس بازارایسنا، سامسونگ به‌عنوان پیشتاز عرضه ارائه راه‌حل‌های چاپی، در سراسر جهان به کاربران کمک می‌کند تا از فناوری چاپ نو‌آورانه بهره ببرند. در ادامه راه‌حل‌های تجاری سامسونگ در صنعت چاپ، این شرکت امکان چاپ به کمک تلفن‌های همراه هوشمند را در اختیار کاربران قرار داده است.

در سال 2013 سامسونگ از اولین چاپگر لیزری رنگی‌ مجهز به NFC رونمایی کرد و امروزه تقریباً همه دستگاه‌های سامسونگ به قابلیت چاپ موبایل بر پایه NFC مجهز هستند.

این راه‌حل تجاری چاپی سامسونگ پارسال در فرودگاه قطر استفاده شد. ۳۰۰ دستگاه کپی‌ چندمنظوره سامسونگ مجهز به فناوری NFC در فرودگاه بین‌المللی دوحه نصب شد و مسافران از این طریق توانستند از چاپگرهای مجهز به NFC برای چاپ بلیت و سایر مدارک مسافرتی‌ خود استفاده کنند. فرآیند چاپ مدارک، به مسافران این امکان را داد تا در زمان و هزینه‌های خود در یک فرودگاه شلوغ صرفه‌جویی کنند.

همچنین راه‌حل تجاری سامسونگ در دنیای چاپ با موبایل، امکان بارگذاری عکس‌ها با فناوری cloud را اختیار کاربران قرار داده است. سامسونگ در سال ۲۰۱۵ از سرویس عمومی چاپ cloud رونمایی کرد. به کمک این سرویس کاربران می‌توانند با تلفن‌همراه خود و به کمک سرویس چاپ cloud سامسونگ، سند‌های مختلفی را چاپ کنند.

تاکنون مراکز بین‌المللی بسیاری به سرویس چاپ cloud سامسونگ مجهز شده‌اند. یکی از این مراکز، مدرسه بین‌المللی کره است. دانش‌آموزان و معلمان این مدرسه با بهره‌گیری از فناوری چاپ cloud می‌توانند با هر دستگاهی مدارک و محتوای آموزشی خود را چاپ کنند. راه‌حل‌های چندکاره چاپی سامسونگ به کاربران امکان چاپ از تلفن‌همراه، تبلت یا کامپیوتر را می‌دهد.

امروزه فناوری چاپ برای کاربران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. سامسونگ نیز با ارائه راه‌حل‌های چاپ به کاربران امکان دسترسی‌ به مجموعه گسترده‌ای از راهکارهای چاپی را می‌دهد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
پرینتر سه بعدی olo ، چاپ با استفاده از گوشی تلفن همراه