قادری: از ظرفیت گردش‌ها و تغییرات، نهایت استفاده را ببریم


یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به نتایج انتخابات مجلس گفت: باید یاد بگیریم که در کنار هم، همدیگر را تحمل کنیم و از ظرفیت گردش‌ها و تغییرات، نهایت استفاده را ببریم.

جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا عنوان کرد: در کل کشور،‌ خیلی نمی‌توان گفت که یک جناح پیروز شده است؛ نتایج، تقریبا نزدیک است. اگر یک جناح اکثریت داشته باشد، جناح دیگر، اقلیت موثر خواهد بود. این‌طور نیست که اقلیت تاثیرگذاری نباشد.

او تاکید کرد: این مساله، نباید عاملی برای چنگ‌اندازی به صورت یکدیگر باشد و مشکلاتی را در جامعه ایجاد کند. این رقابت‌ها در همه دوره‌ها وجود داشته و اکثریت‌ها و اقلیت‌ها همیشه وجود داشته است. باید یاد بگیریم که در کنار هم، همدیگر را تحمل کنیم و از ظرفیت گردش‌ها و تغییرات نهایت استفاده را ببریم.

نماینده مردم شیراز بر لزوم مشارکت فعال نمایندگان فعلی، تا پایان مجلس نهم نیز تاکید کرد و گفت: تعدادی از نمایندگان به دور دوم کشیده شده‌اند؛ تعدادی هم رای نیاورده‌اند و ممکن است انگیزه لازم را نداشته باشند. کسانی هم که رای آورده‌اند، رقابت‌های نفس‌گیر انتخابات،‌ آن‌ها را خسته کرده است.

او ادامه داد: این در همه دوره‌ها طبیعی است ولی دوستان باید وقت بگذارند و مجلس هم سعی کند جلساتش را به گونه‌ای برگزار کند که هم برای کسانی که به دور دوم انتخابات راه پیدا کرده‌اند مشکلی پیش نیاید و هم به کسانی که رای آورده‌اند فشاری نیاید؛ در حقیقت فرصت و مجالی برای نیرو گرفتن باشد تا کسانی که رای آورده‌اند بتوانند در مجلس بعد پرتوان‌تر ظاهر شوند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
ظرفیت بی نهایت!!!