استیماچ: این یک فوتبال اروپایی بود/بازیکنان پرسپولیس خلعتبری را تحریک می‌کردند


سرمربی سپاهان معتقد است امروز فوتبالی اروپایی را در لیگ ایران شاهد بوده‌ایم.

به گزارش ایسنا، ایگور استیماچ پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: من فکر می‌کنم هر دو تیم امروز بهترین فوتبال را ارائه کردند. یک فوتبال اروپایی بود که ما می‌توانیم در لیگ قهرمانان ببینیم. هر دو تیم خیلی منظم بودند و سازماندهی داشتند. از لحاظ تاکتیکی خیلی خوب بودند و بازی در طول 95 دقیقه هیجانات خیلی زیادی داشت. این، چیزی است که به آن فوتبال می‌گویند.

وی افزود: اما در آخر بازی، گرفتن یک امتیاز در تهران من راضی نیستم. به خاطر اینکه من احساس می‌کنم ما قبل از آخر کار می‌توانستیم بازی را ببریم ولی یک مقداری راضی هستم به خاطر اینکه برانکو را خوب می‌شناسم و می‌دانم که چقدر جلوی تیمش بازی کردن دشوار است. آن‌ها می‌توانستند ما را تنبیه کنند و بازی را ببرند. بنابرراین به همه بازیکنان تبریک می‌گویم و تشکر ویژه‌ای از هواداران خودمان دارم که خیلی از آن‌ها از اصفهان به تهران آمدند تا ما را حمایت کنند.

استیماچ درباره داوری بازی و اخراج یک بازیکن سپاهان گفت: من هیچ وقت دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم. ببخشید. برای من بهتر است که به سوال شما پاسخ ندهم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر امیدوار است سپاهان به جمع تیم‌های صعود کننده به آسیا برسد گفت: برای این کار ما نیاز به بردن داریم. در حال حاضر نسبت به نیم فصل اول بهتر هستیم. هر کدام از بازیکنان من می‌دانند که چه کاری باید انجام دهند. آن‌ها الان خیلی منظم‌تر هستند. از لحاظ تاکتیکی بهتر آموزش دیده شده‌اند و اگر ما این طور بازی کردن را ادامه دهیم، بردن‌ها هم شروع می‌شود. ما در طی 6 بازی اخیر نباخته‌ایم ولی خب ما هیچ کدام از آن‌ها را هم نبرده‌ایم. ولی ما هر کدام را می‌توانستیم ببریم. ما نیاز داریم سخت کاری کنیم و صبور باشیم و نتایج هم به دست می‌آید. من شما را به یاد نتایج پرسپولیس در ابتدای فصل می‌اندازم و الان به پرسپولیس نگاه کنید. شما نیاز دارید که سخت کار کنید و به آن کاری که انجام می‌دهید اعتقاد داشته باشید. همه چیز خوب می‌شود. فوتبال باعث نمی‌شود که شما یک شبه جادو کنید. یک مسی در دنیا وجود دارد که جادو می‌کند.

وی درباره اینکه تیمش دو نیمه متفاوت داشت گفت: ما در واقع 45 دقیقه اول را کنترل کردیم. اصلا خطری از جانب پرسپولیس برای ما وجود نداشت. می‌توانستیم با سر زدن موسی‌اف با دو گل جلو بیفتیم. نیمه دوم گل پرسپولیس همه چیز را تغییر داد. اعتماد به نفس بیشتری به تیم مقابل داد و آن‌ها با اعتماد به نفس بیشتری جلو آمدند. ولی وقتی ما دوباره گل زدیم همه چیز تغییر کرد. این فوتبال است.

استیماچ در پاسخ به سوالی درباره خلعتبری و اینکه به نظر می‌رسید او امروز عصبی بود گفت: شما درست می‌گویید اما من فکر نمی‌کنم او امروز عصبی بود. او می‌خواست امروز گل بزند و من فکر می‌کنم که بازیکنان پرسپولیس می‌خواستند او را تحریک کنند به خاطر اینکه او کارت گرفته بود همه رفتارش را می شناسند، ولی خلعتبری یکی از بهترین بازیکنان ماست. من اعتقاد زیادی به او دارم و اینکه او را آوردم بیرون به این خاطر بود که می‌خواستم از او برای بازی بعدی محافظت کنم.

ادامه دارد..


ویدیو مرتبط :
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس