فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«ابوزینب» خرداد اکران می‌شود


به گزارش خبرنگار سینما و تئاتر خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی «ابوزینب» که توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند خردادماه اکران عمومی خواهد شد. این فیلم توسط دفتر راه عرفان به مدیریت محسن مسافرچی پخش خواهدشد. فیلم دربازار فیلم سال گذشته جشنواره فیلم فجر حضور داشت و با استقبال در این بازار مواجه شد همچنان در نمایش فیلم در لبنان هم با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کرده است.  

دوشنبه (30 فروردین ساعت 14) فیلم در سالن بصیرت با حضور کارگردان و منتقدینی چون فهیم و ناصر هاشم زاده با حضور  علی غفاری کارگردان درخصوص فیلم صحبت خواهد شد.

فیلم «ابوزینب» به ماجرای مقاومت یک خانواده لبنانی در سال‌های اشغال این کشور به دست نیروهای رژیم صهیونیستی می پردازد. این فیلم روایتگر ایثار و فداکاری مادر خانواده‌ای است که با تحمل رنج‌های فراوان، رازی را در سینه نهفته دارد.

«ابوزینب» توسط مرکز مستند حقیقت و مرتضی شعبانی تهیه و تولید شده است.

انتهای پیام/ج


ویدیو مرتبط :
بررسی فیلم ابوزینب به کارگردانی علی غفاری