ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حسینی: مقابل کره، ژاپن و استرالیا کار سختی داریم/ بازیکنان جوان قابلیت‌شان را نشان دادند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدجلال حسینی، مدافع میانی تیم فوتبال نفت تهران هنوز مراحل درمانی را پشت‌سر می‌گذارد و فعلاً شرایط بازی را پیدا نکرده است. حسینی در مورد این آسیب‌دیدگی، شرایط نفت، بازی‌های تیم ملی و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که مشروح این گفت‌وگو در زیر می‌آید:

تسنیم: هنوز به تمرینات گروهی نفت تهران اضافه نشده‌ای؟

خیر. من در این زمینه با پزشکان صحبت کردم و آنها پیشنهاد دادند که فعلاً تمریناتم را شروع نکنم. من باید آرام آرام به تمرینات تیم اضافه شوم و طبق دستور پزشکان عمل کنم. در حال حاضر فیزیوتراپی می‌کنم و در کنارش کارهای تقویتی و کار با وزنه نیز انجام می‌دهم.

تسنیم: معلوم نیست چه زمانی آماده بازی می‌شوی؟

من دوست دارم زود تمریناتم را شروع کنم و برای بازگشت عجله دارم، اما پزشکان اجازه نمی‌دهند. به هر حال آنها نمی‌خواهند که مصدومیت من شدیدتر شود.

تسنیم: پس با این شرایط مقابل سپاهان بازی نمی‌کنی؟

نه در این بازی به میدان نمی‌روم.

تسنیم: شرایط نفت را چطور ارزیابی می‌کنی؟

متأسفانه مصدومان تیم ما زیاد شدند و همین موضوع روی هماهنگی تیمی نفت و نتایج ما تأثیرگذار بوده است. این اتفاقات کار را سخت می‌کند و نیاز به زمان بیشتری داریم تا هماهنگ شویم. با این حال فکر می‌کنم شرایط نفت بهتر خواهد شد.

تسنیم: به نظر تو کدام تیم یا تیم‌ها امسال شانس زیادی برای قهرمانی دارند؟

تیم‌های سپاهان، استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت تهران مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

تسنیم: شانس تیم شما برای قهرمانی چقدر است؟

متأسفانه امتیازهای حساسی را در گذشته از دست داده‌ایم. با این حال تلاش می‌کنیم تا در جدول بالا بیاییم. شاید در حال حاضر فکر کردن به قهرمانی برای ما امکان‌پذیر نباشد، اما حریفی پرقدرت برای دیگر تیم‌های لیگ برتری خواهیم بود.

تسنیم: در مورد وضعیت تیم ملی و برد پُرگل این تیم مقابل گوام چه صحبتی داری؟

تیم ملی عالی بازی کرد و بازیکنان نمایش خوبی داشتند. کنترل مسابقه دست ما بود و این جوان‌ها باز هم قابلیت خود را نشان دادند. به هر حال تیم ملی برای این بازی شرایط سختی داشت، ولی حاشیه‌ها روی کار بازیکنان تاثیر منفی نگذاشت. امیدوارم با این جوان‌های باانگیزه بتوانیم دوباره به جام جهانی صعود کنیم. این جوان‌های تیم ملی عطش زیادی برای پیشرفت دارند.

تسنیم: تیم ملی به جام جهانی صعود می‌کند؟

کار اصلی تیم ملی در مرحله بعدی است و فکر می‌کنم کار سختی مقابل تیم‌هایی چون کره جنوبی، ژاپن و استرالیا در پیش داشته باشیم. بازیکنان فعلی نیاز به اردوهای تدارکاتی خوب و بازی‌های سطح بالا دارند تا از لحاظ تجربه وضعیت بهتری پیدا کنند. البته پتاسیل تیم ما آنقدر بالا هست که حریفان ایران هم روی تیم ما حساب باز کنند.

تسنیم: اخیراً از کی‌روش بابت فهرست تیم ملی انتقادهای زیادی صورت گرفت. نظرت در این مورد چیست؟

همیشه چنین انتقادهایی نسبت به تیم ملی وجود دارد، ولی باید به تفکرات و دیدگاه‌های سرمربی این تیم احترام بگذاریم. به هر حال او درمورد مسائل فنی تصمیم‌گیرنده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
هنر نمایی تعزیه جوان تازه کار سید محمد رضا حسینی - بیست