سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اینستاگرام از لوگوهای رنگی و رابط کاربری سیاه و سفید جدید خود رونمایی کرد/ نظر شما چیست؟


اینستاگرام از لوگوهای رنگی و رابط کاربری سیاه و سفید جدید خود رونمایی کرد/ نظر شما چیست؟دیجیاتو/ تقریبا یک هفته ای می شود که کاربران از تصمیم اینستاگرام برای عرضه یک رابط کاربری سیاه و سفید مطلع شده اند. اما امروز تیم سازنده این اپلیکیشن از تغییر جدیدی در آن خبر داده که همگان را غافلگیر کرده است. لوگوی مشهور و قدیمی اینستاگرام قرار است تا به زودی جای خود را به لوگویی مدرن و رنگارنگ بدهد، که در تصویر شاهد آن هستید.

این لوگو در واقع مدل ساده شده ای از لوگوی قبلی است که در آن طرح ساده تری از دوربین مشاهده شده و چهار نوار رنگی در آن حذف شده اند. در عوض در پس زمینه لوگو یک طیف رنگی که یادآور طلوع خورشید است را مشاهده می کنیم. همچنین لوگوی اپلیکیشن های دیگر اینستاگرام همچون Layout، Hyperlapse و Boomerang نیز به تناسب با اپ اصلی تغییر کرده و به طراحی جدیدی مزین شده اند.

نظرات در مورد آیکن های جدید متفاوت است. برخی طراحی ساده و مینیمال شان را می پسندند و برخی از سادگی بیش از حد آنها راضی نیستند. در هر صورت، به نظر می رسد که لوگوی به شدت رنگی جدید اینستاگرام رنگ هایش را از رابط کاربری این اپ قرض گرفته باشد، چرا که رابط جدید به طور کامل سیاه و سفید است. البته حذف رنگ از رابط کاربری اپ موضوع چندان بدی نیست، چرا که حالا کاربر می تواند بر تصاویر که رکن اصلی این شبکه اجتماعی اند تمرکز بیشتری داشته باشد.

بروزرسانی های اینستاگرام در پلتفرم های مختلف هم اکنون در حال انتشار هستند. احتمالا تا این لحظه تمامی کاربران iOS آن را دریافت کرده باشند، اما کاربران اندروید تا پایان امروز به آن دسترسی خواهند داشت. همچنین کاربران ویندوز 10 موبایل باید یک هفته برای ارائه بروزرسانی های جدید اینستاگرام منتظر بمانند.


شما چه فکر می کنید؟ آیا شما نیز مانند بسیاری از کاربران ایرانی طراحی این لوگوی جدید را ساده و بدون خلاقیت می دانید؟ نظر خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب جذاب، داغ و آموزشی فناوری اطلاعات در کانال تلگرامی «آی تی»

منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
رابط کاربری جدید میز کار کنسول اکس باکس وان رونمایی شد