مجله FSHN برای اولین بار عکس های مد و فشن ایرانی را در سرمقاله اش چاپ کرد! -آکا


1395/01/08

سایت خانواده ،مشاور خانوادهمدل لباس ،مدل لباس زنانه ،مدل کیف ،مدل کفش


,مجله FHSN, فشن ایرانی, مد ایرانی,[categoriy]

مجله FSHN برای اولین بار عکس های مد و فشن ایرانی را در سرمقاله اش چاپ کرد! -آکامجله FHSN, فشن ایرانی, مد ایرانی, مد ایرانی در مجله FSHN,

آکاایران: مجله FSHN برای اولین بار عکس های مد و فشن ایرانی را در سرمقاله اش چاپ کرد!

آکاایران: مجله ( FSHN ) که یکی از مجلات مربوط به مد جهانی می باشد ،امروزه اعلام حضور کرده است که برای اولین بار کاملا آماده برای تبلیغات مربوط به مد ایرانی ،در سرتیتر مجله ی خود می باشد.

به گزارش آکاایران: خبرها حاکی از آن است که مد و فشن ایرانی در مجله ( FSHN ) ،نه تنها منحصرا برای مجله های برکلی، کالیفرنیا و...می باشد ، بلکه سرتیتر این مجله به مد برای بانوان ایرانی هم اختصاص داده شده است. این مجله بر اساس عکس هایی از افرا پورداد می باشد.

,مجله FHSN, فشن ایرانی, مد ایرانی,[categoriy]

الیزابت تایروت ناشرمجله ی FSHN گفت : هدف ما در مجله FSHN این است که به ایجاد نشریه ای فراتر از مرزهای جهانی بپردازیم وبرای انتشار مجموعه ای از عکس های بهترین طراحان مد و لباس درسراسر جهان تلاش کنیم. این مقاله شامل طراحی های فوق العاده خلاقانه ی افرا پورداد می باشد که با نگاهی اجمالی به آن می توان تناقضات موجود در فرهنگ روزمره ی ایران را مشاهده کرد. ما بسیار مفتخریم که این مجله می تواند این مقاله های شگفت انگیز را به نمایش بگذارد.

,مجله FHSN, فشن ایرانی, مد ایرانی,[categoriy]

مدیر مسئول مجله ی FSHN گوتام گوسوامی ( شانگها ) گفت : من و افرا مفهوم مد در ایران را قبل از سفر او به ایران مورد بحث و بررسی قرار دادیم و برای رویارویی با مشکلات احتمالی آن آماده شدیم و با شجاعت تمام تصمیم به تبلیغ مد و لباس مخصوص بانوان ایرانی در این سرمقاله گرفتیم. این مقاله ای که شما در اینجا می بینید حاصل یک برنامه ریزی دقیق و شجاعت تمام کسانی است که در این پروژه سهیم بودند. افرا یکی از با استعدادترین عکاسان سان فرانسیسکو می باشد و FSHN مشتاقانه در انتظار همکاری با او برای انجام بسیاری از پروژه های مربوط به مد در ایالات متحده و بین المللی می باشد.

,مجله FHSN, فشن ایرانی, مد ایرانی,[categoriy] ,مجله FHSN, فشن ایرانی, مد ایرانی,[categoriy] ,مجله FHSN, فشن ایرانی, مد ایرانی,[categoriy] ,مجله FHSN, فشن ایرانی, مد ایرانی,[categoriy] ,مجله FHSN, فشن ایرانی, مد ایرانی,[categoriy] ,مجله FHSN, فشن ایرانی, مد ایرانی,[categoriy] ,مجله FHSN, فشن ایرانی, مد ایرانی,[categoriy] ,مجله FHSN, فشن ایرانی, مد ایرانی,[categoriy] ,مجله FHSN, فشن ایرانی, مد ایرانی,[categoriy] ,مجله FHSN, فشن ایرانی, مد ایرانی,[categoriy] ,مجله FHSN, فشن ایرانی, مد ایرانی,[categoriy] ,مجله FHSN, فشن ایرانی, مد ایرانی,[categoriy] ,مجله FHSN, فشن ایرانی, مد ایرانی,[categoriy] ,مجله FHSN, فشن ایرانی, مد ایرانی,[categoriy]

گردآوری: آکا ایران

مدل لباس ،مدل لباس زنانه ،مدل کیف ،مدل کفش -

برچسب ها : . . . .


اشتراک گذاری

گزارش تخلف



ویدیو مرتبط :
سرمقاله شماره 316 مجله موفقیت