مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



ساخت نرم افزار آموزش عربی به سبک داعش


گزارش های حاکی از این است که گروه تروریستی تکفیری "داعش" اقدام به ساخت نرم افزار آموزش عربی برای کودکان کرده است و در آن برای آموزش حروف الفبای عربی، از تصاویر انواع تفنگ ها، تانک ها و توپ ها استفاده بهره برده است.

به گزارش «شیعه نیوز»، گروه تروریستی تکفیری "داعش"، نرم افزار آموزش عربی برای کودکان ساخته است و در آن برای آموزش حروف الفبا، از روش خاص خود بهره گرفته است.

این نرم افزار که برای گوشی های تلفن همراه ساخته شده است، «حروف« نام دارد و الفبای عربی را به صورت گام به گام و به همراه تصاویر انواع تسلیحات نظامی و جنگی به کودکان می آموزد.
گفتنی است این نرم افزار فعلا فقط بر روی گوشی های اندروید قابل نصب است.

این نخستین نرم افزاری است که داعش برای کودکان تهیه کرده و در آن به ترویج افکار افراطگرایانه و خشن خود پرداخته است.

پیش از این نیز داعش چندین نرم افزار دیگر منتشر کرده بود که کاربران به راحتی و بدون هیچ فیلترینگی می توانستند فیلم های تبلیغاتی و پیام های داعش را از طریق این نرم افزار مشاهده کنند.

گروه تروریستی تکفیری داعش برای انتشار این نرم افزار، از صفحات رمز گزاری شده تلگرام استفاده کرده است و در آن، لینک دانلود مستقیم نرم افزار مربوطه را قرار داده است.

شرکت تلگرام سال گذشته اعلام کرده بود، برای مقابله با این گروه تروریستی به بستن صفحات مربوط به داعش اقدام خواهد کرد و طبق پیامی که این شرکت منتشر کرد، از ادامه کار ۷۸ کانال تلگرامی مربوط به این گروه تروریستی که به ۱۲ زبان مشغول به فعالیت بودند، جلوگیری به عمل آورده است.

لازم به ذکر است گروه های تروریستی اقبال گسترده ای به شبکه های اجتماعی و نیز فعالیت در فضای مجازی پیدا کرده اند. همچنین در راستای اقبال به تکنولوژی، ساخت نرم افزار در اولویت کاری این گروه های تروریستی قرار گرفته است تا از آن طریق، با سهولت بیشتری با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

گروه تروریستی طالبان نیز، ماه گذشته نرم افزاری به نام «العمارة» منتشر کرد که ویدئوها و بیانیه های این گروه تروریستی در آن به تصویر کشیده می شود.

انتهای پیام/654


ویدیو مرتبط :
آموزش ساخت نرم افزار های قابل حمل با نرم افزار Spoon.Studio