فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مركز رشد دانشگاه آزاد رابط بین صنعت و دانشگاه است


سیدحسن معصومی روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار كرد: مراكز رشد رابط بین دانشگاه و صنعت هستند، صنعت با تعامل با دانشجویان ایده های آنها را خریداری و اجرایی می كند.
وی ادامه داد: مراكز رشد جریان دانش و فن ‏آوری را در میان دانشگاه‏‎ ها، موسسات تحقیق و توسعه، شركت‏‎ های خصوصی و مخترعین و مبتكرین به حركت انداخته و ارتباط آنها را با بازار مدیریت می‏‎‏ كند.
معصومی گفت: این مركز، رشد شركت‏‎ های متكی بر نوآوری را با فرآیندهای حمایتی تسهیل می‏ ‎كند. مركز رشد دانشگاه آزاد اسلامی ابهر در سال 1393 با هدف افزایش ثروت در جامعه از طریق ارتقاء فرهنگ نوآوری و كارآفرینی مبتنی بر علم و فن ‎آوری فعالیت خود آغاز نمود.
وی افزود: ایجاد زیرساختی برای تمركز فعالیت های سازمان های مختلف (صنعت، دولت، دانشگاه و دانشجویان و صاحبان ایده) در حوزه حمایت از فعالیت های دانش بنیان از مهمترین اهداف مراكز رشد است.
معصومی اضافه كرد: مراكز رشد در تكمیل چرخه فعالیت دانشگاه حركت از آموزش و پژوهش به سمت تجاری سازی و تولید محصول و خدمت كمك بسیاری كرده است.
وی گفت: زیرساخت مراكز رشد خیلی مهم است، در دانشگاه ابهر پنج ایده فارغ التحصیلان به اجرا رسید و تجاری شد. مراكز رشد به تبلیغ بیشتری نیاز دارند و در همه واحدهای دانشگاه آزاد باید این موضوع معرفی شود و افراد دارای ایده بدانند به كجا مراجعه كنند.
معصومی خاطر نشان كرد: برخی مراكز رشد را مركزی درآمدزا می بینند كه این اشتباه است چون مراكز رشد ایده ها، اختراعات و فكرها را پرورش می دهد و تبدیل به صنعت می كند.
جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد 29 و 30 اردیبهشت ماه جاری در سازمان مركزی دانشگاه آزاد برگزار می شود.
فراهنگ**9338**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پروفسور میرزاده:دانشگاه آزاد قزوین همانند دانشگاه شریف است