سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کرملین: فقط به ارتش سوریه سلاح می دهیم


العالم/ کاخ کرملین اعلام کرد که دولت روسیه فقط سلاح و مهمات را در اختیار نیروهای دولتی سوریه قرار می دهد.

"دیمتری بیسکوف" سخنگوی کاخ کرملین در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره سخنرانی اخیر "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه فقط نیروهای دولتی سوریه را به سلاح مجهز می کند و نه (گروه مسلح موسوم به) ارتش آزاد سوریه.

"روسیا الیوم" تأکید کرد که پوتین دیروز در جریان گردهمایی فرماندهی وزارت دفاع روسیه گفته بود: "حملات هوایی روسیه در سوریه به وحدت تلاش های نیروهای دولتی سوریه و نیروهای ارتش آزاد سوریه کمک می کند. اکنون شماری از تشکیلات آن (ارتش آزاد سوریه) که یک گروه 5000 نفری هستند، با نیروهای دولتی سوریه حمله‌ای را علیه تروریست‌ها در استان های حمص، حماه، حلب و رقه اجرا می کنند. علاوه بر آن، ما از آنها پشتیبانی هوایی می کنیم؛ همانطور که ارتش سوریه را پشتیبانی می کنیم. ما به آنها با سلاح و مهمات کمک و منابع مالی می کنیم."

بیسکوف اشاره کرد: مذاکره‌ای با نمایندگان (مخالفان میانه‌رو) و تماس با آنها در جریان است. نیروهای میانه رویی که رابطه‌ای با تروریست‌‌ها نداشته‌اند، می توانند شریک در گفت وگو باشند. این گفت وگو در جریان اجرای عملیات نیروی هوایی روسیه در سوریه مدنظر قرار می گیرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
انهدام انبار سلاح های سنگین ارتش ازاد توسط جنگنده ارتش سوریه