صالحی:مادرم با سریال یوسف پیامبر زندگی می کند



علی اکبر صالحی با اشاره به اینکه برای مادرش نسخه خانگی سریال یوسف پیامبر را تهیه کرده است و او مداوم سریال را می بیند، گفت:«مادرم با سریال یوسف پیامبر زندگی می کند.»

به گزارش تسنیم، رییس سازمان انرژی اتمی در مراسم بزرگداشت فرج الله سلحشور که عصر امروز در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شد، بخش عمده ای از صحبت هایش را به رابطه انسان و هنر اختصاص داد و به تقسیم بندی و بیان تفاوت رویه جسمانی و فیزیکی در مقابل معنوی و باطنی پرداخت.

وی با ارجاع به مقاله ای در مجله Time اذعان داشت هنر سینمای ایران به جای رسیده است که موضوعات جذاب را به صورت هنرمندانه و با هزینه بسیار کم نسبت به هالیوود می سازد. وی همچنین به خاطره اش از سفیر کانادا در اتریش اشاره کرد که از وی خواسته بود چند فیلم ایرانی برایش تهیه کند؛ چرا که فیلمهای ایرانی را می شود با خانواده و بدون خجالتی مشاهده کرد.

صالحی با یادآوری سریال «مردان آنجلس» به عنوان اولین اثری که از مرحوم سلحشور تماشا کرده است، از تاثیر آن اثر هنری بر خود گفت و افزود:«فکر می کردن فیلم به سفارش ایران در ایتالیا ساخته شده باشد. فکر نمی کردم ایران بتواند فیلمی عالی با چنین عظمتی بسازد.»

وی تاکید کرد:«به خودم می بالیدم که چه استقبال شایانی از سریال یوسف پیامبر شد. وقتی دیگران از اثرگذاری سریال در جامعه اسلامی شنیدند سعی کردند مامع تراشی کنند و فتوا دهند تا نتواند تاثیر خودش را بگذارد.»


ویدیو مرتبط :
سریال یوسف پیامبر (لحضه ی دیدار حضرت یوسف با پدرش)