سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جدید ترین آپدیت Here Maps، این برنامه را برای کاربران ویندوز ۱۰ غیر فعال می کند!


جدید ترین آپدیت Here Maps، این برنامه را برای کاربران ویندوز ۱۰ غیر فعال می کند!

وین فون/ امروز برنامه ی Here Map آپدیتی جدیدی را در استور ویندوز ۱۰ دریافت کرده است که خیلی عجیب به نظر می رسد! در این آپدیت جدید هیچ قابلیت یا رفع ایراد جدیدی ذکر نشده است، اما به جای آن برای کسانی که می خواهند از این برنامه استفاده کنند، پیامی خطایی نمایش داده می شود که با بستن آن، برنامه هم بسته می شود و امکان استفاده از برنامه مهیا نمی شود.

اگر از ویندوز ۱۰ موبایل استفاده می کنید و این برنامه را به تازگی به روز رسانی کرده باشید و بر روی آن کلیک کنید، پیام :”برای ادامه، شما باید نسخه ی جدید تر و بهتر Here Map را برای آخرین نسخه ی ویندوز فون دانلود کنید.” پس از زدن دکمه ی Ok، استور بسته می شود و دست شما از دانلود هیر مپ در استور خالی می ماند.

دو دلیل محتمل برای این اتفاق وجود دارد: اول اینکه تیم Here در حال ساخت نسخه ی یونیورسال ویندوز ۱۰ برنامه ی Here Map است و Here می خواهد کاربران ویندوز ۱۰ تجربه ی متفاوتی از برنامه ی Here داشته باشند، بنابراین نسخه ی فعلی را از دسترس کاربران ویندوز ۱۰ خارج کرده تا به زودی نسخه ی یونیورسال ویندوز ۱۰ را در اختیار آن ها قرار دهند. اما دلیل دوم هم می تواند یک باگ ساده ی بعد از آپدیت باشد و Here تا ساعاتی دیگر یک آپدیت دیگر برای برنامه منتشر کند تا این مشکل را برطرف کند. البته دلیل دیگری هم ممکن است عامل این موضوع باشد و آن هم سوق دادن کاربران Here Map به استفاده از برنامه ی ویندوز مپ است که بسیار خوب عمل می کند و حتی در برخی قسمت ها، از هیر مپ نیز امکانات بهتری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

در هر حال هر زمان که تیم Here در خصوص این موضوع توضیح داد یا برنامه در دسترس قرار گرفت، این مطلب به روز رسانی خواهد شد. آیا شما هم از Here Map استفاده می کنید یا برنامه ی اصلی نقشه ی ویندوز را ترجیح می دهید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

به روز رسانی:
تیم Here در خصوص این مشکل اظهار نظر کرده است و به نظر وجود یک مشکل باعث بروز چنین اتفاقی شده بود. به نظر می رسدوجود یک باگ در استور باعث مخفی شدن برنامه شده است. تیم هیر پیشنهاد می کند تا زمان برطرف شدن این مشکل، کاربران از برنامه ی Windows Maps استفاده کنند.


ویدیو مرتبط :
تریلر رسمی برنامه HERE Maps اندروید