سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دانلود کنید: اپلیکیشن جدید دوربین سونی برای خانواده اکسپریا Z5 منتشر شد


دانلود کنید: اپلیکیشن جدید دوربین سونی برای خانواده اکسپریا Z5 منتشر شد

سونی به تازگی اپلیکیشن دوربین خود را با رابط کاربری جدید برای محصولات خانواده اکسپریا Z5 (مدل های Z5، Z5 Compact و Z5 Premium) بروزرسانی کرده است. نسخه 2.0.0 اپ دوربین نه تنها در رابط کاربری تغییراتی به خود دیده، بلکه قابلیت های جدیدی را نیز به دوربین پرچمداران تازه نفس سونی اضافه می کند.

یکی از تغییرات کوچک رابط کاربری، استفاده از سوایپ برای جابجایی میان حالت عکاسی و فیلمبرداری است. ضمنا چینش آیکن اپلیکیشن های جانبی دوربین و حالات مختلف عکاسی هم بهینه تر شده تا دسترسی به آنها سریع تر و آسان تر از گذشته صورت بگیرد. عکاسی در حالت عمودی نیز ارتقا یافته تا با یک دست هم بتوانید تصاویر باکیفیت و مناسبی بگیرید.

 در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به نظر می رسد که در ارائه این بروزرسانی، بیش از همه چیز تغییر و تحول رابط کاربری در دستور کار سونی بوده چرا که باز هم امکاناتی همچون تنظیم دستی سرعت شاتر و تنظیم دستی فوکوس را در آن نمی بینیم.

برای تجربه نسخه جدید اپ دوربین، کافیست به اپلیکیشن What’s New سونی مراجعه کرده و در صورت مشاهده آیکن بروزرسانی به دانلود آن اقدام کنید. در صورتی که آیکن بروزرسانی را ندیدید هم نگران نباشید، می توانید فایل APK را از این لینک به طور مستقیم دریافت و آن را جایگزین اپلیکیشن قدیمی دوربین کنید.

کاربران اکسپریا +Z3 هم می توانند از این نسخه بروز شده بهره ببرند. اما برای استفاده از این اپ در دیگر موبایل های سری Z (مدل های Z1، Z1 Compact، Z2، Z، Z3 و Z3 Compact) می بایست دستگاه خود را روت کرده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

منبع: Phonearena

برچسب‌ها:اپلیکیشن دوربین سونیاکسپریا Z5دوربین اکسپریا Z5سونی

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
تیزر تبلیغاتی فارسی سونی برای دوربین گوشی اکسپریا Z5