علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



امضای تفاهم نامه همکاری صندوق ملی محیط زیست و بانک اتریشی


به گزارش خبرگزاری مهر، در این مراسم که در دفتر وزیر محیط زیست، آب و کشاورزی کشور اتریش در وین برگزار شد، وزیر محیط زیست اتریش با اشاره به دعوت رییس جمهوری اسلامی ایران برای سفر به این کشور،  ابراز امید واری کرد در اولین فرصت کشورش میزبان دکتر روحانی باشد .

وی  با تاکید بر علاقمندی کشورش برای توسعه روابط همه جانبه با ایران، اعلام کرد برای هرگونه همکاری  و تبادل تجربه و فناوری در زمینه محیط زیست آماده است.

فاس لابند رییس انجمن اتریش ایران نیز در این مراسم، محیط زیست را موضوع اصلی  برای جهان دانست و بر  حفظ و صیانت از  آن تاکید کرد  .

مدیرعامل بانک RBI  اتریش هم این اقدام را حرکت اجرایی مناسبی برای گشایش روابط بانکی پس از برداشته شدن تحریمها برشمرد و اعلام کرد خط اعتباری برای حفظ محیط زیست و حمایت از پروژه های مربوطه راه اندازی کرده و طی چند هفته آینده هیاتی برای بررسی واجرایی شدن پروژه ها به ایران اعزام می کند  .

سید محمد مجابی معاون سازمان حفاظت محیط زیست و نایب رییس هیات مدیره صندوق ملی محیط زیست ایران نیز از وزیر محیط زیست، آب و کشاورزی اتریش بابت پیگیری تفاهم نامه بین رییس سازمان  حفاظت محیط زیست جمهوری اسلامی ایران و  این وزارتخانه اتریش تشکر کرد .

مجابی اعلام کرد هیات دوازده نفره  ای  از محیط بانان برای آموزش طی ماه آینده به دعوت وزارت محیط زیست اتریش به آن کشور اعزام می شوند.

نایب رییس هیات مدیره صندوق ملی محیط زیست ایران ، تفاهم نامه امضا شده با بانک اتریشی را حایز اهمیت برشمرد و تاکید کرد از این ظرفیت برای حمایت از پروژه های مدیریت پسماند، آب وفاضلاب و پساب، سنجش از دور، اندازه گیری آلودگی ها و فیلترهای کاهش آلودگی هوا و سایر فعالیت های محیط زیستی با اعطای وام و تکنولوژی از طریق صندوق ملی محیط زیست حمایت می شود .


ویدیو مرتبط :
امضای تفاهم نامه همکاری میان ایران و عراق