سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امیر گلفام: اقتدار نیروهای مسلح زمینه موفقیت در مذاکرات را فراهم کرد


امیر گلفام: اقتدار نیروهای مسلح زمینه موفقیت در مذاکرات را فراهم کرد

جماران/ رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش با تاکید بر لزوم تلاش رسانه ها برای انتقال بدون تحریف اسناد انقلاب اسلامی به مخاطبان، از اقتدار نیروهای مسلح به عنوان زمینه ای در موفقیت مذاکرات هسته ای سخن گفت.

امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام با اشاره به دفاع مقدس به عنوان قطعه ای طلایی در تاریخ انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دفاع مقدس قطعه ای از تاریخ انقلاب اسلامی است و از 2 منظر می توان به آن نگاه کرد که یکی از آن ها تاریخ معاصر ایران است.

وی ادامه داد: در توجه به دفاع مقدس به عنوان تاریخ معاصر کشورمان باید در حفظ آن تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم هر آن چه را که اتفاق افتاده، به عنوان امانتدار نگهداری کنیم و به مخاطبان آینده نیز به عنوان اسناد تاریخ انقلاب انتقال دهیم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش تصریح کرد: نباید از یاد برد که دفاع مقدس قطعه ای طلایی از انقلاب اسلامی است به این معنا که زمینه ای را برای بسیاری از ترقی های جامعه فراهم کرد، هرچند که جنگ رویی سیاه دارد، اما روی دیگرش می تواند سفید و روشن باشد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: هدایت های حضرت امام در جنگ تحمیلی و هنر فرماندهی ایشان در بعد نظامی بخش مهمی از دوران دفاع مقدس را تشکیل می دهد.

امیر گلفام افزود: گاهی اوقات فراموش می کنیم به جریان هدایت و رهبری امام در مسائل نظامی و اهمیت آن اشاره کنیم؛ چرا که اگر آن رهبری ها نبود، شاید آنطور که نظامی ها می خواستند، جنگ اداره نمی شد.
وی عنوان کرد: نباید فراموش کنیم که تمامی زوایای رهبری امام به ویژه زوایای دفاعی آن ارزشمند است و در راستای معرفی هرچه بهتر این زوایا رسانه ها به عنوان امانتدار اسناد و حوادث انقلاب اسلامی باید تلاش کنند تا این اسناد را بدون تحریف به مخاطبانشان منتقل کنند. به طور یقین مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام (س) نیز در این راستا نقش سنگینی بر عهده دارد و می تواند آثار مربوط به امام را در اختیار افراد قرار دهد.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش در بخش دیگری از صحبت های خود به اقتدار نیروهای مسلح و تاثیر آن در روند موفقیت آمیز مذاکرات اشاره کرد و گفت: به گفته برخی سیاست مداران مذاکره کننده مانند آقای عراقچی، موفقیتی که در مذاکرات به دست آمد، ناشی از اقتدار نیروهای مسلح بود. قطعا این موضوع می تواند عامل مؤثری باشد، اما یقینا تنها عامل نیست.

وی خاطرنشان کرد: به طور یقین اقتدار نیروهای مسلح که با هدایت ها و رهبری مقام معظم رهبری شکل گرفته و در قالب فعالیت های سربازان نیروهای مسلح در ارتش، سپاه و بسیج نمایان شده، چنان مؤلفه قدرتی را برای کشور به وجود آورده که در راستای آن سیاستمداران به راحتی می توانند مواضع حق جمهوری اسلامی ایران را به کرسی بنشانند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
نمایش اقتدار نیروهای مسلح شهرضا