ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حضور 56 تیم از 24 کشور دنیا در ایران/ 75 دلار پاداش به تیم‌های برتر


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  فدراسیون والیبال ایران برای نخستین بار از 25 تا 30 بهمن ماه میزبان مسابقات مهم تور جهانی والیبال ساحلی است که این رقابت‌ها در جزیره کیش برگزار می‌شود.

رشد و توسعه والیبال ساحلی همانند سالنی از جمله اهداف فدراسیون این رشته ورزشی است که برنامه‌های رسیدن به این هدف از مدت‌ها قبل آغاز شده است. از جمله برنامه‌های رسیدن به این هدف، میزبانی مسابقات مهم والیبال ساحلی در جهان است تا ساحلی‌بازان ملی‌پوش ایران امکان حضور گسترده‌تر و کسب تجربه بیشتر در این رقابت‌ها را داشته باشند و از سوی دیگر توانایی والیبال ساحلی ایران نیز در رقابت با قدرت‌های برتر جهان افزایش یابد.

تور جهانی والیبال ساحلی کیش (میکاکاپ) از 25 بهمن ماه با حضور 56 تیم از 24 کشور جهان آغاز می‌شود و به مدت شش روز ادامه خواهد داشت. این رقابت‌ها در دو جدول اصلی و مقدماتی برگزار می‌شود که در جدول مقدماتی 32 تیم از جمله چهار تیم از ایران برای کسب هشت سهمیه جدول اصلی در نخستین روز مسابقات به صورت حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند.

در دومین روز نیز 24 تیم برتر جهان بر اساس رده‌بندی فدراسیون جهانی که چهار تیم از ایران نیز در این گروه قرار دارند و هشت تیم صعود کننده از جدول مقدماتی در مدت پنج روز با یکدیگر رقابت خواهند کرد تا در نهایت برترین‌ها معرفی شوند.

این رقابت‌ها برای تیم‌های شرکت کننده جوایزی نیز دارد که 75 هزار دلار پاداش تیم‌های برتر تور جهانی کیش خواهد بود. 12 داور بین المللی و چهار نامزد بین المللی (16 داور) از جمله نادر انصاری از ایران قضاوت این رقابت‌ها را بر عهده دارند و 22 داور ایران به عنوان منشی و خط نگهدار در مدت مسابقات داوران بین المللی را همراهی می کنند.

«دارسکی ایلیا» از روسیه به عنوان ناظر این رقابت ها و «جیر دال» از نروژ به عنوان مسئول داوران از سوی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) معرفی شده اند. میزبانی ایران در تور جهانی کیش در صورت رعایت استاندارهای لازم، به مدت سه سال تمدید خواهد شد و فدراسیون والیبال با همکاری منطقه آزاد کیش و حمایت مالی میکامال در تلاش برای برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها هستند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/NYOFAK


ویدیو مرتبط :
لیگ برتر والیبال و حضور تیم نوجوانان