انتشار تصویر یکی از تروریستهای داعش در حمله به پاریس


حمله داعش به پاریس

پس از اینکه رسانه های فرانسه، بامداد شنبه از وقوع دو انفجار در نزدیکی «ورزشگاه استاد دو فرانس» خبر دادند، داعش در صفحات اجتماعی خود اعلام کرد که این حرکت تروریستی کار آنها بوده است.

گفتنی است، داعش به تازگی تصویر یکی از این تروریست ها را منتشر کرده است.

تروریست داعش ، حمله داعش ، تروریستهای داعشعامل تروریستی داعش در حمله به پاریسبازداشت بستگان یکی از عاملان عملیات انتحاری پاریس

جسد یک مرد 29 ساله با ملیت فرانسوی روز جمعه در سالن موسیقی باتاکلان کشف و شناسایی شد. در این محل 89 تن پس از حمله سه مهاجم با کمربند انتحاری کشته شدند که یکی از خونین ترین حملات در پاریس را رقم زد که افراط گرایان داعش به عنوان عامل آن معرفی شده اند.

مرگبارترین حملات فرانسه دست کم 129 کشته و 352 زخمی بر جای گذاشته است که حال برخی از آنان وخیم گزارش شده است. بازرسان همچنین خانه دوستان و بستگان این مرد فرانسوی را مورد جستجو قرار داده اند. خانه پدر این مرد فرانسوی در شهر کوچک "رومیلی سورسن" در 130 کیلومتری شرق پاریس واقع شده و برادر وی نیز در منطقه "اسون" در جنوب پاریس ساکن است.

برادر 34 ساله این فرد خودش با پلیس تماس گرفت و پس از آن بازداشت شد. این مرد فرانسوی به عنوان یکی از عاملان حمله تایید شده و به گفته پلیس ارتباط نزدیکی با افراطگرایان داشته اما به گفته دادستان پاریس، وی هرگز مورد تحقیقات مرتبط با تروریسم قرار نگرفته بود. وی از طریق اثرانگشتان قطع شده شناسایی شد. دادستان پاریس گفت که هفت فرد مسلح در این حملات کشته شدند که کار سه تیم هماهنگ بود. شش تن از مهاجمان خودشان را منفجر کردند و یک تن دیگر هدف شلیک نیروهای پلیس قرار گرفت.

انتشار تصویر یکی از تروریستهای داعش در حمله به پاریس


ویدیو مرتبط :
فیلم از لحظه حمله داعش به پاریس / حمله به کافی شاپ