شیرینی رژیمی نارگیلی برای عید نوروز


دستور طبخ و تهیه شیرینی کاملا رژیمی و مناسب برای ایام عید

می خواهیم طرز تهیه یک نوع شیرینی نارگیلی را به شما آموزش دهیم که نیازی به روغن ندارد. در واقع این نوع شیرینی چربی اش را از پودر نارگیل تامین می کند. همچنین خیلی فوری می توانید آن را درست کنید.

 مواد اولیه شیرینی نارگیلی بدون روغن فوری

پودر قهوه (یا هر پودری که دوست دارین مثل کاکائو) : 1 ق چای خوریپودر نارگیل : نصف پیمانهشکر : نصف پیمانهپودر وانیل (در صورت تمایل 1/10 ق چ) : خیلی کمزرده تخم مرغ : 2 عددکشمش (در صورت تمایل) : 1/4 پیمانهآرد (نه سر خالی نه سر پر (معمولی)) : 1ق غ

 طرز تهیه شیرینی نارگیلی بدون روغن فوری

زرده را با دور متوسط همزن 3 دقیقه بزنید.شکر و آرد و وانیل را هم آرام اضافه کنید و همزن را کنار بگذارید.پودر نارگیل و پودر قهوه و کشمش را اضافه کرده و با قاشق خوب مخلوط کنید.حالا روی کاغذ روغنی مواد را به اندازه ی یه قاشق چای خوری مواد بگذارید (مثل شیرینی کشمشی ) و حتما فاصله را بین شیرینی ها رعایت کنید.چون این شیرینی مثل شیرینی کشمشی در فر که میره پخش میشه.در طبقه ی بالای فر با دمای 175 درجه سانتی گراد به مدت 10 تا 15 دقیقه بذارید.(تا زمانی که یه کم دور شیرینی به رنگ طلایی بشه)

 نکات مهم در پخت شیرینی نارگیلی بدون روغن :

مواد این شیرینی غلیظه.حتما بذارین شیرینی کامل سرد بشه بعد از کاغذ روغنی جداش کنین.این شیرینی چربیشو از پودر نارگیل می گیره. پس از پودر نارگیل تازه و مرغوب استفاده کنید.

مطالب مرتبط

طرز تهیه معروف ترین شیرینی شب عید

دستور تهیه بهترین شیرینی های عید

بهترین غذاهای مخصوص شب های عید

طرز تهیه سبزی پلو با ماهی مخصوص شب عید


ویدیو مرتبط :
‫طراحی و نقاشی روی شیرینی مخصوص عید نوروز 1396‬‎