ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عبدی: نماد چهار استقلال پاک شد!


عبدی: نماد چهار استقلال پاک شد!مهر/ عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از گل سوم پرسپولیس به استقلال فکر می کردم دربی ۶ تایی شود.
حسین عبدی درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر استقلال گفت: پرسپولیس مستحق پیروزی در این بازی بود و حتی می توانست گلهای بیشتری به ثمر برساند. اگر بازیکنان دقت می کردند می توانستند گلهای بیشتری هم بزنند.
وی افزود: پرسپولیس از لحاظ فنی کاملا از استقلال برتر بود. شاید گل زودهنگام پرسپولیس باعث شد تا بازی جذاب و هیجان انگیز شود.
سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس تاکید کرد: زمانی که بازی ۳ بر یک شد، تصور می کردم پرسپولیس سه گل دیگر به استقلال بزند! اگر پنالتی ما گل می شد قطعا این اتفاق افتاده بود.
عبدی درباره نقطه قوت پرسپولیس افزود: نقطه قوت پرسپولیس در این بازی همبستگی بازیکنان و دوندگی آنها بود. خط حمله پرسپولیس زهردارتر و قوی تر از خط دفاع استقلال بود.
وی در پایان با بیان اینکه با این چهار گل، نماد چهار استقلال پاک شده است، گفت: ما شانس اول قهرمانی هستیم ولی هنوز چیزی تمام نشده است.

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
مراسم تشییع پیکر پاک شهید سید محمد عبدی پاشاکلائی