این مادر جوان تا بدنیا آمدن نوزادش از بارداری‌اش خبر نداشت+تصویر


مادر پر مشغله‌ای 9 ماه نوزادش را با خود حمل کرد بدون اینکه بداند باردار است و تنها وقتی نوزادش به دنیا آمد متوجه این موضوع شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، کلارا دولان 22 ساله که اولین روز کاری‌اش به عنوان مدیر یکی از بخش‌های شرکتی بزرگ استخدام شده بود، هرگز تصورش را هم نمی‌کرد که تا ساعاتی دیگر قرار است مادر شود.

او آن روز را که اولین روزش بود را با انرژی تمام آغاز کرد. از خانه تا محل کارش 40 دقیقه طول کشید و در تمام مدت جلسه 2 ساعته‌اش ایستاد تا اینکه پس از بازگشت به خانه متوجه شد کلیدش داخل خانه جامانده است. پس از تماس با کلید ساز دردش شروع شد و بعد متوقف شد.

هنگامی که توانست داخل خانه وارد شود، لباس‌های راحتی پوشید و پس از رفت‌وآمد زیاد بین دست‌شویی و اتاق خواب دردش دوباره تشدید شد و وقتی همسایه‌اش به کمکش آمد با دیدن خونریزی او با آمبولانس تماس گرفت.

او که درد زیادی را احساس می‌کرد، ناگهان بافشاری نوزادش را دید. درکمال ناباوری او نوزادش را در حوله‌ای پیچید و در همین زمان آمبولانس رسید و مادر و فرزند را به بیمارستان منتقل کرد. مادری که تا به دنیا آمدن نوزادش خبر نداشت باردار است + تصاویر

کلارا که از نداشتن علائم بارداری تعجب کرده بود، از پزشک معالجش دلیل این اتفاق را پرسید و متوجه شد این مسئله چندان هم عجیب نیست و از هر 450 مادر یکی از آن‌ها به این شکل در انگلیس وضع حمل می‌کند.

در حال حاضر مادر و نوزاد 7 پوندی در سلامت کامل هستند.  

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خارج شدن مادر جوان از کما با شنیدن صدای گریه نوزادش