فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



معاون خدمات شهري شهرداري تهران: شهرداري دخل و تصرفي در نگهداري برج آزادي ندارد


مهر/ معاون خدمات شهري شهرداري تهران گفت: برج آزادي در اختيار بنياد رودکي و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است و شهرداري تهران دخل و تصرفي در نگهداري آن ندارد.

مجتبي عبداللهي با اشاره به ريزش سقف برج آزادي در روز گذشته گفت: قسمت هايي از کف برج طبقات منفي يک و پايين تر چند سالي بود به دليل برش هاي پياپي نم مي داد و به همين دليل روز گذشته ريزش کرد.

وي در پاسخ به اين سوال که نگهداري برج آزادي در اختيار کدام يک از ارگان ها و سازمان هاست، افزود: برج آزادي در اختيار بنياد رودکي و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است و شهرداري تهران دخل و تصرفي در نگهداري آن ندارد.

معاون خدمات شهري شهرداري تهران با بيان اينکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از شهرداري و شوراي شهر درخواست کرده که براي رفع نم اين طبقات اقداماتي را انجام دهد، خاطرنشان کرد: شهرداري نيز با مجوز 10 ميليارد توماني براي بازسازي کف و ايزوله کردن سقف هاي طبقات زيرين برج بودجه اي را اختصاص داده است.


ویدیو مرتبط :
کنترل ترافیک تهران با راه حل معاون حمل و نقل شهردار تهران