سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگیری شرور مسلح سابقه دار با 2 كیلو شیشه و مهمات جنگی در مشهد


به گزارش روز یكشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی شیرمحمدی گفت: در اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش با هدف كنترل اطلاعاتی هدفمند عاملان اخلال در نظم و امنیت عمومی، یك تیم از پلیس امنیت عمومی عملیات ویژه ای را در دستور كار خود قرار داد.
وی با تشریح این عملیات افزود: پس از چند روز كنترل و مراقبت نامحسوس، ماموران انتظامی با هماهنگی مراجع قضایی دیروز در اقدامی غافلگیرانه برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.
وی اظهار كرد: متهم به همراه سه نفر از همدستانش در حالی كه قصد فرار از مخفیگاه خود را داشت توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.
سرهنگ شیرمحمدی گفت: این متهم دارای سابقه زندان و اتهاماتی نظیر تیراندازی منجر به جرح، نگهداری و خرید و فروش سلاح غیر مجاز، درگیری با سلاح سرد، تولید مواد مخدر صنعتی و مشروبات الكلی و همچنین ایجاد رعب و وحشت بین مردم است .
وی افزود: از دستگیر شدگان سه قبضه سلاح جنگی و شكاری به همراه یك خشاب و فشنگ مربوطه، تعدادی سلاح سرد و حدود دو كیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه كشف شد.
7507 / 6053

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دستگیری سرشاخه نظامی احمد الحسن با مقادیری مهمات جنگی