سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



برگزاري دوره‌هاي توان‌افزايي زنان در عرصه بين‌الملل


ايسنا/ مديرکل امور بين الملل معاونت امور زنان و خانواده نهاد رياست جمهوري گفت: توان‌افزايي مسئولان و فعالان زن در حوزه دولتي و غير دولتي در حوزه بين‌الملل در زمينه‌هاي عمومي و تخصصي را پيگيري مي‌کنيم.

ليلا فلاحتي افزود: دوره‌هاي توانمندسازي شامل ارايه اطلاعات درباره ديپلماسي عمومي تا بخشهاي تخصصي مثل شناخت مکانيسم‌هاي بين الملل و معاهدات مي‌شود تا اين زنان درعرصه بين الملل براي معرفي جمهوري اسلامي ايران توانمندترحضور يابند.

وي تاکيد کرد: اين کار واقعا مفيد خواهد بود و هم اکنون در حال مذاکره با وزارت امور خارجه براي فراهم کردن مقدمات اجراي دوره‌هاي توانمند سازي هستيم.

مديرکل امور بين الملل معاونت امور زنان و خانواده نهاد رياست جمهوري با بيان اينکه در زمينه حضور زنان در عرصه بين الملل با مسايلي مواجه هستيم، گفت: برخي سمن‌هاي زنان، مکانيسم‌ها و ديپلماسي عمومي را نمي شناسند. تشريفات و آداب مذاکرات را به خوبي نمي‌دانند و از تفاوت بين کنوانسيون‌، قطعنامه و... آگاهي ندارند. حتي مشاوران امور بانوان دستگاه‌ها از مکانيسمهاي بين المللي آگاهي کافي ندارند و اين وضعيت قدري حضور زنان از ايران را درعرصه‌هاي بين المللي با محدوديت مواجه مي‌کند.


ویدیو مرتبط :
جایگاه جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل...روشنگری فتنه-قسمت42