ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پلیس امنیتی روسیه هم به پنها‌ن‌کاری متهم شد


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.19 - 15:38

پلیس امنیتی روسیه هم به پنها‌ن‌کاری متهم شد

ایسنا‌/ در گزارش وادا درباره دوپینگ سیستمایتک در روسیه، پلیس فدرال امنیتی روسیه متهم شد که به صورت مستقیم در آن دخالت داشته است.
به نقل از Inside the games، گزارشی که از سوی کمیسیون مستقل ضددوپینگ منتشر کرده است، تایید می‌کند اتهاماتی که شبکه تلویزیون ARD درباره روسیه منتشر کرده است، درست بوده و پلیس امنیتی روسیه متهم است در دوپینگ سیستماتیک در این کشور نقش داشته است.
در این گزارش آمده که پلیس امنیتی روسیه متهم است دخالت مستقیم در کارشکنی آزمایشگاه‌های وادا در مسکو داشته است.
گفته می‌شود پلیس امنیتی روسیه به صورت مرتب از آزمایشگاه‌ها بازدید داشته و هر هفته‌ گفت‌و‌گویی بین رییس آزمایشگاه مسکو و پلیس امنیتی صورت می‌گرفته است.
در این گزارش آمده است: آزمایشگاه مسکو از آژانس ضددوپینگ روسیه یا وزارت ورزش این کشور جدا نیست. پلیس امنیتی روسیه در طول بازی‌های المپیک زمستانی سوچی این آزمایشگاه را نظارت داشته است. دخالت‌های مستقیم دولت روسیه در فعالیت‌های آزمایشگاه‌ نشان می‌دهد که آزمایشگاه مستقل عمل نکرده است.
این اتهامات نشان می‌دهد مشکلات فراتر از ورزش د‌و‌و‌مید‌ا‌نی و حتی کل ورزش است و اتهامات به جامعه روسیه وارد است. در پیشنهادات وادا آماده است فدراسیون روسیه باید اقدامات لازم را انجام دهد تا دخالت‌های دولتی اتفاق نیافتند و آژانس ضددوپینگ روسیه بتواند مستقل عمل کنند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
فرار ناموفق متهم از پنجره اتوموبیل پلیس در روسیه