سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گلکسی جی 5 2016 (Galaxy J5 2016) در هند لو رفت


Galaxy J5

سامسونگ با سری Galaxy J خود در بازار پایین تا میانه رده حضور بسیار موفقی را تجربه کرده است. این خانواده بر خلاف دیگر خانواده های A و E بیشترین جمعیت را دارد و در آن 6 دستگاه مختلف وجود دارد. به دلیل موفقیت بسیار خوب و استقبال وسیعی که از این خانواده شده است، گویا سامسونگ قصد دارد تا پس از ارایه خانواده به روز شده Galaxy A اقدام به طراحی و تولید سری 2016 خانواده گلکسی جی (Galaxy J) را روانه بازار کند، این حدس را از بابت مدارک لو رفته در هند می زنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

samsung-galaxy-j5-2016-sm-j510

طبق سندی که در بالا می بینید (برای تماشای بهتر روی آن کلیک کنید) و از دیتابیس Zauba (بررسی کننده واردات و صادرات هند) منتشر شده است، 3 روز پیش 2 دستگاه تحت مدل SM-J510FN از کره جنوبی به هند وارد شده است. اگر کمی به دیتابیس خود مراجعه کنید، می بینید که سامسونگ مدل SM-J500 را برای گلکسی J5 استفاده کرده است و با یک مقایسه کوچک بین نحوه نام گذاری مدل های 2015 و 2016 خانواده گلکسی آ (Galaxy A) متوجه خواهیم شد که دستگاهی که احتمالا برای مصارف R&D وارد هند شده است، احتمالا سری 2016 خانواده گلکسی جی (Galaxy J) است، در حقیقت گلکسی جی 5 2016 (Galaxy J5 2016).

مشخصات زیادی از روی این سند پیدا نیست اما می بینیم که کمی نمایشگر بزرگتری را باید انتظار داشته باشیم، نمایشگر 5.2 اینچی که برای این دستگاه در نظر گفته شده است به نظر نمی رسد مثل ارتقا نمایشگر 5 اینچی HD به 5.2 اینچی FHD در به روزرسانی گلکسی آ 5 (Galaxy A5) باشد، چرا که گلکسی جی (Galaxy J) به صورت مشخصی از گلکسی آ (Galaxy A) ارزان تر هستند، پس شاید همچنان یک نمایشگر HD اما این بار بزرگتر شده را شاهد باشیم.

مسلما به زودی شایعات بیشتری درباره خانواده 2016 گلکسی جی (Galaxy J 2016) خواهیم خواند و این آغازی برای آن هاست، نظر شما درباره این دستگاه احتمالی چیست؟

sammobile

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

سینا عطاییتوسط سینا عطایی

سلاممهندس شیمی، سردبیر و طراح مجله هندسه کیمیا هستم و عاشق موشکافی هر گجتی که پا به دنیا گذاشته باشه، البته اگر دوست دارید از دستم خلاص بشید یه 5D mark III بدید دستم :)

ای میل من: [email protected]اینستاگرام: sina_ataie

مشاهده همه مطالب سینا عطایی


ویدیو مرتبط :
j5 2016