علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



بازی تراکتورسازی - استقلال بهترین فرصت برای خداحافظی‌ام بود


به گزارش خبرنگار مهر، محسن قهرمانی که بعد از پایان بازی تراکتورسازی با استقلال در لیگ برتر از دنیای داوری خداحافظی کرد، با بیان مطلب فوق افزود: تصمیم من برای خداحافظی ناگهانی نبود. در کلاس توجیهی شروع فصل گفته بودم این آخرین فصل حضورم در دنیای قضاوت است و احتمالا در نیم فصل دوم نخواهم بود. البته دوستان در همان زمان فکر می‌کردند من شوخی می‌کنم.

وی افزود: این تصمیم را حداقل از سه، چهار ماه قبل گرفته بودم. زمانی که ابلاغ هفته پانزدهم را خواندم، دیدم بهترین موقعیت است و می‌توانم تصمیم را عملی کنم.

داور بازنشسته فوتبال با بیان اینکه ناراحت نیست، تصریح کرد: خوشحالم که حداقل از حالا به بعد خدمت عزیزانی هستم که نبودن‌هایم را تحمل کردند بخصوص خانواده و عزیزانم.

قهرمانی که روی خط برنامه نود آمده بود، افزود: قرار شد یک روز به برنامه شما بیایم و درباره این موضوع صحبت کنیم. پیشنهاد من این است که یک نفر از اعضای کمیته داوران هم در آن جلسه باشد. از شما خواهش می‌کنم فریدون اصفهانیان رئیس کمیته را دعوت کنید تا درباره کلیات داوری صحبت کنیم. دوست دارم این شرایط را مهیا کنند و جوری نباشد که من فقط در مقام پاسخگویی حاضر شوم.

وی با گفتن این جمله که «شما می دانید سکوت خیلی سخت است» به صحبت‌هایش خاتمه داد.


ویدیو مرتبط :
تراکتورسازی 2-2 استقلال - خلاصه بازی