سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید: یک کامیون Volvo FMX که توسط یک دختر 4 ساله با کنترل از راه دور رانده می شود


volve-truck-girl-2015-12-04-01

برای تبلیغات راه های مختلفی هست. تراکت پخش کنید، یک بنر در سطح شهر چاپ کنید، تبلیغات رادیویی یا تلویزیونی بگیرید، در یک سایت یک بنر بگذارید و یا یک دیوانه بازی را تحت یک ویدیو ثبت کنید و این ویدیو دست به دست بچرخد! این بار ولوو با آخرین حالت ذکر شده سعی در تبلیع کامیون FMX خود دارد و می خواهد نهایت استقامت آن را به ما نشان بدهد. استقامت این کامیون شاید برای شما اهمیت نداشته باشد اما دیدن رانده شدن آن توسط یک دختر 4 ساله آن هم با کنترل از راه دور می تواند ویدیو جالبی باشد، پس در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با هم این دیوانه بازی را ببینیم!

Volvo-Trucks-Sophie-01-626x382

در این مسیر سعی شده است مواردی که تیم تبلیغات ولوو مد نظر دارند بیشتر دیده شود و هدایت کامیون به سمتی پیش برود که آن ها بتوانند آن خروجی مد نظر خود را از ویدیو استخراج کنند. این دختر 4 ساله اما به نظر من بهترین عملکرد خود را در هدایت کامیون FMX ولوو داشت، شاید اگر ما در سن 4 سالگی با چنین چالشی رو به رو می شدیم خیلی بدتر از این عمل می کردیم، حتی خیلی از ما شاید در این سن هم عملکرد بهتری از دخترک قصه ما نداشته باشیم.

در ادامه شما را دعوت می کنیم به تماشای این ویدیو:

جالب بود، اینطور نیست؟ بد نیست که بدانید کنترلری که در این ویدیو کامیون را هدایت می کرد اختصاصا برای همین ویدیو ساخته شده است. اما بد نیست بررسی این ویدیو و مقاومت کامیون Volvo FMX را با هم ببینیم:

نظر شما درباره این تبلیغات و البته مقاومت Volvo FMX چیست؟

engadget

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

سینا عطاییتوسط سینا عطایی

سلاممهندس شیمی، سردبیر و طراح مجله هندسه کیمیا هستم و عاشق موشکافی هر گجتی که پا به دنیا گذاشته باشه، البته اگر دوست دارید از دستم خلاص بشید یه 5D mark III بدید دستم :)

ای میل من: [email protected]اینستاگرام: sina_ataie

مشاهده همه مطالب سینا عطایی


ویدیو مرتبط :
وقتی دختر چهار ساله یک کامیون Volvo را هدایت می کند