سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دولت 200 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان تنکابن اختصاص داد


مازندران در بیستم مهرماه سال جاری میزان کاروان تدبیر و امید بود که این سفر پر خیر و برکت با 45 مصوبه و اعتباری بالغ بر 990 میلیارد تومان همراه بود.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، شمس الله شریعت نژاد روز پنجشنبه در همایش تجلیل از خیران حوزه سلامت شهرستان تنکابن ، گفت : اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت یکی ازاقدامات بسیار اساسی این دولت برای کاهش دغدغه مردم درحوزه درمان بود که سال ها آرزوی تحقق چنین طرحی در کشور را داشتند که این اتفاق جای تقدیر دارد.
وی با اشاره به اوضاع نامساعد دولت در حوزه اقتصادی درعین حال اظهارداشت : با همه این مشکلات اما از دوسال پیش تاکنون با تخصیص اعتبار قابل توجه و صرف آن برای 26 باب خانه بهداشت این طرح ها به طورکامل اجرا ومورد بهره برداری قرارگرفت.
این نماینده مجلس ، رشد سطح کمی و کیفی سلامت و بهداشت جامعه را در گروی مشارکت همه جانبه مردم دانست و گفت : با وجود آن که فرهنگ مشارکت در حوزه نظام آموزشی امروز در جامعه ترویج پیدا کرده است باید در حوزه درمان نیز چنین اتفاقی رخ دهد.
شریعت نژاد ، افزود : هم اینک هرچند بسترسازی برای سرمایه گذاری در حوزه سلامت ازسوی خیران جزو اولویت های وزارت بهداشت ودرمان است خوشبختانه دراین حوزه اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی ، برای موفقیت دراین بخش خواستار عزم جدی تر مسئولان ادارات ذیربط شد.
دراین آئین با اهدای لوح تقدیر از خیران حوزه سلامت تجلیل به عمل آمد.
شهرستان 150 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است .
/1602 /7513/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اختصاص 2000 میلیارد ریال برای خروج از رکود مسکن