فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



یکهزار و 350 میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان اختصاص یافت


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان، محمد بطحایی در آیین افتتاح مرکز آموزشی، فرهنگی 'نوید' اصفهان ویژه بیماران خاص فرهنگی افزود: بعد از انقلاب اسلامی، اختصاص چنین بودجه ای بمنظور رتبه بندی معلمان اقدامی منحصر به فرد محسوب می شود.
وی اظهار کرد: هم اکنون وارد عرصه ای شده ایم که شاهد تحولات جدی در حوزه منابع انسانی آموزش و پرورش هستیم.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: طبق برآوردهای موجود حدود پنج هزار نفر از معلمان در کشور به دلایل مختلف مشمول چنین طرحی نشده اند اما برای زیر پوشش قراردادن این دسته از معلمان در حال رایزنی با مقامات بالادست هستیم.
بطحایی همچنین گفت: تا دو هفته آینده درصدد پرداخت پاداش بازنشستگانی هستیم که در نیمه دوم سال 93 بازنشسته شده اند.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون پرداخت بخشی از هزینه های اداری و اضافه کاری کارکنان اداری آموزش و پرورش در استان های مختلف از جمله اصفهان به تأخیر افتاده است به همین دلیل تا پایان این هفته بخشی از این هزینه ها به استان ها ابلاغ خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: طرح رتبه بندی معلمان مسیر پرفراز و نشیبی را طی کرد و با عبور از مشکلات فراوان موفق شدیم معلمان را در این طرح بگنجانیم.
بطحایی گفت: معلمان با قرار گرفتن در این طرح از نظر جایگاه فعلی و میزان دریافتی خود دچار تحولات مثبتی می شوند.
وی افزود: ما در آموزش و پرورش نمی توانیم به خط کیفیت نزدیک شویم مگر اینکه منابع خود را بهره ورانه مورد استفاده قرار دهیم.
وی با اشاره به اینکه باید آموزش و پرورش خود را به خط کیفیت نزدیک کند، گفت: اهمیت این موضوع زمانی به اثبات می رسد که در سند تحول نیز به این موضوع اشاره و تأکید شده است.
بطحایی ادامه داد: هم اکنون بسیاری از دانش آموزان مدارس شبانه روزی بدلیل نبود امکانات لازم در رنج به سر می برند بر همین اساس ما باید با اختصاص منابع مالی و امکانات مختلف، نیازهای این گروه از دانش آموزان را برطرف کنیم.
وی اضافه کرد: آموزش و پرورش در زمینه های مختلف دارای دستاوردهای ارزشمندی است اما نباید خودمان را محدود به آنچه تاکنون به دست آورده ایم، کنیم.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، نقش منابع انسانی را بی بدیل بیان کرد و گفت: هیچ سازمان، مؤسسه و حتی جامعه ای به تعالی نمی رسد مگر اینکه منابع انسانی آن متعالی شوند.
بطحایی تصریح کرد: بدون تعامل منابع انسانی، رسیدن به کیفیت در هیچ سازمانی بویژه در آموزش و پرورش میسر نیست زیرا در این اداره مخاطبان اصلی، انسان ها هستند و معلمان حرف اول را در برنامه های آموزشی می زنند.
مرکز آموزشی فرهنگی نوید ویژه بیماران صعب العلاج فرهنگی پیرو دستور وزیر آموزش و پرروش مبنی بر راه اندازی و تجهیز مرکز اسکان در 10 استان در مدت پنج ماه تجهیز و راه اندازی شد.
این مرکز به شکل تغییر کاربری یکی از مدارس اصفهان در مساحت 24 هزار و 500 متر مربع با زیربنای یکهزار و 350 مترمربع در قالب 13 سوئیت با 45 تخت برای همراهان بیماران فرهنگی و همچنین بیماران صعب العلاج جانمایی شده است.
مرکز آموزشی فرهنگی نوید اصفهان ویژه بیماران صعب العلاج، مجهز به اتاق‎ های مجهز به تخت بیماربر، درب برقی، سیستم‎ گرمایشی و سرمایشی، سیستم اعلام حریق، فضای سبز و لوازم ورزشی برای همراهان بیماران است.
د/6027/6994

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
۲۵ میلیون دلار به توسعه صنایع الکترونیکی اختصاص یافت