سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیت‌الله واعظ طبسی یاری دیرین و صادق برای امام، رهبری و انقلاب بود


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی ارتحال جانسوز عالم مبارز و مجاهد متقی حضرت آیت‌الله واعظ طبسی با صدور بیانیه‌ای، وی را یاری دیرین و مریدی صادق برای امام و رهبری و خدمتگزاری سخت کوش برای انقلاب و مردم دانست.

در ابتدای این بیانیه آمده است: خبر درگذشت مجاهد عالیقدر، مبارز دوران انقلاب ، عالم متقی و یار صادق انقلاب حضرت آیت الله آقای حاج شیخ عباس واعظ طبسی «رحمت الله علیه» نماینده محترم ولی‌فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی موجب تأسف و تأثر شدید ملت بزرگ ایران و تمامی دوستداران و علاقه مندان  ایشان گشت.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: فقدان آن فقید سعید  که همواره، همراه انقلاب، امام و رهبری بوده‌اند ثلمه‌ای بس بزرگ خواهد بود. ایشان حقیقتاً برادری همدل و همزبان برای مقام معظم رهبری  و مریدی صَدیق برای امام راحل و خدمتگزاری پایدار و سخت کوش برای انقلاب بودند.

این بیانیه در ادامه یادآور شد: ضایعه ارتحال اندوهبار عالم عاقل ، فقیه مجاهد حضرت آیت الله واعظ طبسی را به محضر بقیه الله الاعظم «ارواحنا لتراب مقدمه الفداء»، مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» ، ملت بزرگ و قدرشناس ایران و حوزه های علمیه و اهالی محترم خراسان به ویژه شهر مشهد مقدس و بیت مکرّم آن تولیت رحیل، تسیلت گفته ، برای شادی روح آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعۀ الهی و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد متعال مسألت می کنیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این بیانیه از عموم مردم مؤمن و خداجوی ایران اسلامی و به ویژه مردم شریف مشهد مقدس دعوت کرد تا با حضور پرشور و گسترده و معنوی در مراسم های بزرگداشت و ترحیم این عالم مجاهد و متقی از عمری خدمات صادقانه و سختکوش  ایشان به مردم و نظام ، تجلیل به عمل آورند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دیدار هیئت مصری با آیت الله واعظ طبسی