شیکترین مدل مانتو و پالتوهای مریم معصومی + تصاویر


در ادامه سری مدل مانتو و مدل پالتوهای بازیگران زن ایرانی در این بخش تعدادی از زیباترین مدل مانتوهای مریم معصومی خوش تیپ است و جذاب را با هم خواهیم دید. اول مطلب بگوییم که تعداد مدل مانتوهای این بازیگر زن جوان در فضای مجازی زیاد نیست اما سبک و مدل هایی متفاوت و بسیار شیک دارند و از انجایی که می دانیم خانم های خوش سلیقه ی ایرانی همه چیز پوش نیستند ترجیح دادیم مدل مانتوهایی با تعداد کم ولی مدل و طراحی دوخت فوق العاده را در این بخش بگنجانیم.

مریم معصومی ، عکس مریم معصومی ، جدیدترین عکس مریم معصومی

عکس های مریم معصومی

مدت زیادی از شهرت و آغاز دوران بازیگری او نمی گذرد به همین دلیل کم تعداد بودن حضور او در جشنواره های گوناگون هنری و اکران فیلم های مختلف اجازه نداد تا بیشتر از این مدل مانتو و پالتوهای او را برایتان جمع اوری کنیم.

مریم معصومی ، جدیدترین عکس مریم معصومی ، تصاویر مریم معصومی

عکس آتلیه ای مریم معصومی با مدل مانتویی شیک

در یک نگاه می توان فهمید که سبک انتخاب لباس این بازیگر شیک پوش چیست. اسپرت - جوان و جذاب سه ویژگی است که در پوشش او دیده می شود. اگر از اهالی علاقه مندان به سینما و تلویزیون باشید و مراسم و جشنواره ای فیلم را به دقت و کامل دنبال کرده باشید یادتان می آید که مریم معصومی سال گذشته روی فرش قرمز جشنواره فیلم فجر با یک مانتو دو تکه بلند و بسیار شیک حاضر شد، البته چند سالی است که مانتوهای زنانه دوتیکه مد شده اند. بازیگران و هنرمندان روی مد هم با این دسته از مانتوهای زنانه و دخترانه شیک در گوشه کنار وب عکس هایی دارند.این مانتوی واقعا شیک دوتکه مریم معصومی برشی متفاوت داشت که برای دیدن جزئیات این مدل مانتوی خانم بازیگر نمای کلی و نمای کلوزآپ از مدل یقه و سرشانه متفاوت آن را برایتان آورده ایم.

مدل مانتوی شیک ، تصاویر مریم معصومی ، مریم معصومی اینستاگرام

مریم معصومی ، مریم معصومی اینستاگرام ، مدل مانتوهای مریم معصومی

مدل مانتوی شیک مریم معصومی روی فرش قرمز جشنواره فیلم فجر

جای دیگر او مانتویی با همین سبک سرشانه پهن و مانتویی مشابه لباس های نظامی برتن داشت . یراق های طلایی روی سرشانه تنها خرج کار این مانتوی شیک اسپرت است. مانتویی جلو بسته با برشی الگو دار که در عین سادگی واقعا زیباست و سبک مورد پسند دختران اسپرت - مجلسی پوش است . این یعنی دخترانی که دوست دارند در عین حفظ تیپ اسپرت گاهی لباس هایی مجلسی شیک هم بپوشند این مدل مانتو را خواهند پسندید.

مریم معصومی ، مدل مانتوهای مریم معصومی ، مدل مانتو

مدل مانتو شیک و جلوبسته مریم معصومی

در میان مدل پالتوهایی که مریم معصومی می پوشد اکثرا مدل پالتوهای اسپرت ساده و چهاردکمه به چشم می خورند اما یکی از زیباترین پالتوهای بازیگر زن ایرانی ، مدل پالتویی بود که با ترکیب حرفه ای دورنگ و دو جنس پارچه ی متفاوت دوخته شده . دو سوم این پالتو از پارچه ای مشابه پارچه مخمل کبریتی و باقی این پالتو از پارچه ی دانتل بدون حاشیه تشکیل شده است. پالتوی دانتل دار مریم معصومی استایلی مثل لباس های فرانسوی دارد. جذب نیست اما جذاب است. مریم معصومی دستکش و کیف را هم ترجیحا با رنگ طوسی ست کرده است تا زردی پارچه دانتل خاص تر جلوه کند.

 مدل پالتو شیک ، مدل مانتو ، مدل مانتو مجلسی

مدل پالتو شیک مریم معصومیمجموعه ی مدل مانتو و پالتوهای مریم معصومی بازیگر زن شیک پوش ایرانی

 مدل مانتوهای دیگری هم از این بازیگر خوش لباس و شیک پوش ایرانی هم در زیر می بینید که در برخی از تصاویر مدل مانتو به طور کامل مشخص نیست اما خانم های خوش سلیقه و ریزبین می توانند با نیم نمایی از مدل مانتوهای مریم معصومی ایده ی کلی مدل را به دست بیاورند. 

مریم معصومی ، مدل مانتو مجلسی ، مدل مانتو مجلسی جدیدمریم معصومی - مدل مانتوهای مریم معصومی - زیباترین مدل مانتو و پالتوی مریم معصومیمریم معصومی ، مدل مانتو مجلسی جدید ، مدل مانتو اسپرتمریم معصومی - مدل مانتوهای مریم معصومی - زیباترین مدل مانتو و پالتوی مریم معصومیمدل مانتو بازیگر زن ایرانی ، مدل مانتو اسپرت ، مدل مانتو دخترانهمریم معصومی - مدل مانتوهای مریم معصومی - زیباترین مدل مانتو و پالتوی مریم معصومیمریم معصومی ، مدل مانتو دخترانه ، مدل مانتو مخملمریم معصومی - مدل مانتوهای مریم معصومی - زیباترین مدل مانتو و پالتوی مریم معصومیمدل مانتو شیک دانتل ، مدل مانتو مخمل ، مدل مانتو 95مریم معصومی - مدل مانتوهای مریم معصومی - زیباترین مدل مانتو و پالتوی مریم معصومیمریم معصومی ، مدل مانتو 95 ، مدل مانتو 2015مریم معصومی - مدل مانتوهای مریم معصومی - زیباترین مدل مانتو و پالتوی مریم معصومیمدل مانتو دانتل ، مدل مانتو 2015 ، مدل مانتو 2016مریم معصومی - مدل مانتوهای مریم معصومی - زیباترین مدل مانتو و پالتوی مریم معصومیمریم معصومی مدل مانتو ، مدل مانتو 2016 ، مدل مانتو شیک ایرانی نمناکمریم معصومی - مدل مانتوهای مریم معصومی - زیباترین مدل مانتو و پالتوی مریم معصومیمریم معصومی ، مدل مانتو شیک ایرانی نمناک ، مدل مانتو شیک و جدیدمریم معصومی - مدل مانتوهای مریم معصومی - زیباترین مدل مانتو و پالتوی مریم معصومیمدل مانتوی مخمل ، مدل مانتو شیک و جدید ، مدل مانتو شیک و باکلاسمریم معصومی - مدل مانتوهای مریم معصومی - زیباترین مدل مانتو و پالتوی مریم معصومیمدل مانتو تابستانی ، مدل مانتو شیک و باکلاس ، مدل مانتو عید 95مریم معصومی - مدل مانتوهای مریم معصومی - زیباترین مدل مانتو و پالتوی مریم معصومیمریم معصومی ، مدل مانتو عید 95 ، مدل مانتو عید 2016مریم معصومی - مدل مانتوهای مریم معصومی - زیباترین مدل مانتو و پالتوی مریم معصومی


ویدیو مرتبط :
زیباترین تصاویر مریم معصومی