ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حاشیه‌های مجمع انتخاباتی والیبال/ تذکر شدید سجادی برای قطع کلیپ داورزنی


حاشیه‌های مجمع انتخاباتی والیبال/ تذکر شدید سجادی برای قطع کلیپ داورزنیفارس/ معاون وزیر ورزش و جوانان با تذکر شدید از مسئولان خواست تا کلیپ تبلیغاتی داورزنی را قطع کنند.
مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال صبح امروز با حضور نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان در سالن هگمتانه هتل المپیک برگزار شد و در پایان محمدرضا داورزنی با 41 رأی از 42 رأی اخذ شده توانست 4 سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون والیبال ابقا شود.
شلتوکتچی که برای حضور در مجمع انتخاباتی ثبت‌نام کرده بود پیش از آغاز مجمع انصراف داد تا رقابت بین داورزنی، سلیمی و رحمانیون برگزار شود.
در ابتدای مراسم نصرالله سجادی اعلام کرد که هرکدام از نامزدها 10 دقیقه زمان دارند تا برنامه‌های خود را به صورت کامل ارائه کنند.
محمدرضا داورزنی به عنوان نخستین کاندیدا صحبت‌های خود را آغاز کرد و از اعضا خواست تا به کلیپی که برای ارائه برنامه‌هایش تهیه کرده‌اند نگاه کنند.
با توجه به اینکه کلیپ تبلیغاتی محمدرضا داورزنی بیشتر از 10 دقیقه بود پس از اتمام این وقت نصرالله سجادی از مسئولان خواست تا پخش فیلم را متوقف کنند. زمانی که این دستور سجادی کمی با تأخیر مواجه شد سجادی با لحن تندتری از مسئولان خواست تا فیلم را متوقف کنند.
سلیمی دیگر نامزد ریاست فدراسیون والیبال هم برای ارائه برنامه‌هایش یک کلیپ تبلیغاتی پخش کرد و در پایان هم چند دقیقه برای حضار صحبت و برنامه‌هایش را ارائه کرد.
پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان و الهامی رئیس هیأت استان هرمزگان به عنوان ناظران انتخابات انتخاب شدند.
پس از اینکه تمام اعضا رأی خود را به داخل صندوق انداختند محمدرضا داورزنی با رحمانیون و حسنی‌خو خوش و بش کرد.
در لحظات پایانی مجمع بعضی از اعضا با سعید معروف که به عنوان نماینده بازیکنان در مجمع حضور داشت عکس یادگاری گرفتند.
در پایان رأی‌گیری انتخاب اعضای اصلی هیأت رئیسه با فدراسیون بر عهده داورزنی قرار گرفت و اعضا اعلام کردند که وی خودش در زمان تعیین شده اعضا را مشخص کند. همچنین سجادی اعلام کرد در مجمع سالیانه گزارش عملکرد فدراسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
محمدرضا داورزنی که 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد در پایان مجمع در سخنان کوتاهی اظهار داشت: از تمامی اعضا و اهالی والیبال که برای پیشبرد اهداف فدراسیون تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم به هدف اصلی خود که کسب سکوی المپیک است برسیم. امیدوارم 4 سال دیگر اگر بودم کارنامه قابل قبولی بتوانم از خودم ارائه کنم.

عضو کانال ورزش شوید



منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
داورزنی در مورد اتفاقات ناگوارفینال لیگ والیبال می گوید