آخرین وضعیت دانش‌آموز تنبیه شده لرستانی


علی قربانی رییس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش لرستان در خصوص آسیب دانش‌آموز لرستانی از طریق تنبیه بدنی گفت: این وضعیت در حال پیگیری است و هنوز به طور قطع نمی‌توان آن را به معلم نسبت داد.

وی ادامه داد: طی یک هفته گذشته که این اتفاق برای دانش‌‌آموز افتاده همچنان پیگیر هستیم تا از حقوق دانش‌آموز و یا معلم دفاع کنیم.

قربانی بیان کرد: به محض وقوع حادثه خواستار توضیحاتی از سوی معلم شدیم که وی این اتفاق را تکذیب کرد.

وی با بیان اینکه در منطقه کوهدشت لرستان مسائل قومی و قبیله‌ای از حواشی مسائل آموزشی به شمار می‌رود، گفت: جزئیات این خبر را از خانواده دانش‌آموز جویا شدیم و با وجود اینکه چند روز از این حادثه می‌گذرد اما تمایلی به پیگیری‌های بیشتر ندارند که با مراجعه به پزشکی قانونی وضعیت دانش‌آموز روشن شود.

قربانی اظهار کرد: شواهد حاکی از آن است که جراحات روی بدن دانش‌‌آموز اثر ضربه نبوده و بیشتر شبیه حساسیت پوستی و یا فصلی است و با توجه به اینکه خانواده دانش‌آموز اقدامی برای بررسی تخصصی این مشکل نمی‌کنند هنوز تصمیم‌گیری جدی نکردیم.

رییس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه اثر جراحات به تدریج از بدن کودک در حال محو شدن است، بیان کرد: شواهد حاکی از غلبه مسائل قومی- قبیله‌ای و مسئله آموزشی بوده و با توجه به پیگیری‌های هر روز آموزش و پرورش به محض آنکه خانواده دانش‌‌آموز تمایل به بررسی تخصصی این وضعیت داشته باشند به کمک مراجع مربوطه و پزشک قانونی از منشأ جراحات آگاه می‌شویم و در صورت بروز تخلف با فرد خاطی به طور جدی برخورد می‌شود.

قربانی یادآور شد: همچنان پیگیر شرایط هستیم و نتایج بعدی متعاقبا اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
نجات دانش آموز لرستانی با تلاش و فداکاری دانش آموزان و