نکات انتخاب لباس مناسب مهمانی های روز -آکا


1395/01/22

سایت خانواده ،مشاور خانوادهمدل لباس ،مدل لباس زنانه ،مدل کیف ،مدل کفش

,انتخاب لباس,مدل های لباس مهمانی,پیراهن کوتاه,[categoriy]

نکات انتخاب لباس مناسب مهمانی های روز -آکاانتخاب لباس,مدل های لباس مهمانی,پیراهن کوتاه

آکاایران: نکات انتخاب لباس مناسب مهمانی های روز

آکاایران: اکثرا برای خانم ها پیش امده که از خود بپرسند برای مراسم هایی که در روز برگزار می شوند چه نوع لباسی را بپوشیم ؟ در واقع انتخاب لباس مبحث گسترده ای را در مد شامل می شود که بخش اصلی ان مرتبط با سلیقه و علایق شخصی فرد است اما نباید این نکته را فراموش کنیم که انتخاب نادرست یکی از لباس ها چه در طرح و رنگ و یا زیورالات تمامی شیک پوشی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد در نتیجه در این مطلب نکاتی را گرد هم اوردیم تا با استفاده از آن ها در مهمانی هایی که در روز برگزار می شوند بدرخشید .

به گزارش آکاایران: در مهمانی های روز اینکه مهمانی در کجا برگزار می شود اهمیتی ندارد و مهمترین نکته در انتخاب لباس آب و هواست که تعیین کننده پارچه و اندازه لباس است .

,انتخاب لباس,مدل های لباس مهمانی,پیراهن کوتاه,[categoriy]

در آب و هوای معمولی و معتدل همراه با تابش آفتاب پیراهنهای کوتاه تر که از پارچه های نخی و حریر دوخته شده اند زیباترین مدل لباس برای مهمانی های روز بوده بخصوص اینکه اگر بصورت بندی با یقه باز باشند . اما در صورت انتخاب این نوع لباس حتما موهای خود را بازبگذارید تا روی شانه هایتان بریزید بدین ترتیب جلوه زیباتری پیدا می کند . اگر هوا کمی سرد تر بود می توانید از کت های کوتاه بر روی پیراهن استفاده کنید که بسیار شیک و زیبا هستند .
سعی کنید لباستان را از رنگ های روشن و شاد انتخاب کنید بخصوص اینکه رنگ های خیلی جیغ و لباس های پرزرق و برق در روشنایی روز اصلا باکلاس و شیک نیستند و بهتر است از این نوع مدل های لباس در مهمانی های مجلل شبانه استفاده کنید .
در استفاده از زیور الات نیز افراط نکنید گوشوارهای ساده و یک دستبند کافی هستند و برای انتخاب کفش نیز هماهنگ با رنگ لباس یک جفت کفش پاشنه بلند که پاشنه هایش یکسره داشته باشد استفاده نمایید .

مدل لباس ،مدل لباس زنانه ،مدل کیف ،مدل کفش -

برچسب ها : . .


اشتراک گذاری

گزارش تخلف



ویدیو مرتبط :
نکات مهم در انتخاب نمایه مناسب (زبان اصلی)