نماینده ورامین در مجلس: قاطعانه با قاتل «ستایش» برخورد می‌کنیم


جمهوری اسلامی ایران مدت‌های مدید میزبان اتباع کشور دوست و برادر افغانستان بوده و دولت و مردم ایران همواره در طی رنج‌هایی که بر ملت افغانستان روا داشته شد، در کنار آنها بودند و رنج‌های این ملت برای ما همچون رنج بر ملت خودمان است.

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران با قاتل "ستایش قریشی" برخورد خواهیم کرد.

سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز پارلمان در جمع خبرنگاران، ضمن محکومیت قتل ستایش قریشی دختر ۶ساله افغانستانی در خیرآباد ورامین، گفت: این حادثه دل مردم ایران و علی‌الخصوص مردم ورامین را به درد آورد.

او ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران مدت‌های مدید میزبان اتباع کشور دوست و برادر افغانستان بوده و دولت و مردم ایران همواره در طی رنج‌هایی که بر ملت افغانستان روا داشته شد، در کنار آنها بودند و رنج‌های این ملت برای ما همچون رنج بر ملت خودمان است.

نماینده مردم ورامین در مجلس با تاکید بر لزوم برخورد قاطعانه با قاتل دختر ۶ ساله افغانستانی، گفت:‌ مجلس شورای اسلامی این موضوع را پیگری خواهد کرد و طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران با قاتل ستایش قریشی برخورد خواهیم کرد، چرا که برای دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران تفاوتی بین قتل دختر ایرانی و افغانستانی وجود ندارد. به همین دلیل ما قاطعانه پیگیر این پرونده هستیم تا مسبب این قتل به سزای عمل ننگین خود برسد.

نقوی‌حسینی در پایان تاکید کرد: در مورد این‌گونه حوادث کاملا مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران موضوع را دنبال می‌کنیم و هیچ تفاوتی بین اتباع خارجی و اتباع ایرانی وجود ندارد و بنده به عنوان نماینده مردم ورامین حق و حقوق این خانواده را بدون تفاوت پیگیری می‌کنم.


ویدیو مرتبط :
مهارت ارتباط با دیگران - برخورد قاطعانه