ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



لیورپول به دنبال پسر دروازه‌بان سابق شیاطین سرخ


لیورپول به دنبال پسر دروازه‌بان سابق شیاطین سرخکاپ/ سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول برای همکاری با سنگربان باشگاه لستر دست بکار شده.
درخشش کاسپر اشمایکل در ترکیب لستر سیتی باعث شده تا تیم های مطرحی به دنبال جذب این بازیکن دانمارکی باشند.روزنامه میرر در شماره جدید خود خبر از علاقه یورگن کلوپ برای همکاری با پسر ارشد پیتر اشمایکل سنگربان سابق منچستر یونایتد داده.مربی سابق دورتموند قصد دارد تا سنگربانی خوب به تیمش اضافه کند و به همین خاطر سنگربان جوان لستر نظر او را به خود جلب کرده.
از سوی دیگر آدام بوگدان سنگربان لیورپول هم برای جدایی از این تیم سخت در تلاش است و می خواهد در ژانویه این تیم را به مقصد تیمی جدید ترک گوید.
از سوی دیگر در حالی که لویی فان خال سرمربیمنچستر یونایتد در آستانه اخراج از این تیم قرار دارد اما او هم یکی از طرفداران اشمایکل است و می خواهد این بازیکن را جذب کند.

عضو کانال ورزش شوید

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
گل پسر کوجولوی دروازه بان چلسی