معاون خدمات پس از فروش سایپا یدک: خدمات متناسب با رضایتمندی مشتریان را دردستور کار قرارداده ایم


معاون خدمات پس از فروش سایپا یدک: خدمات متناسب با رضایتمندی مشتریان را دردستور کار قرارداده ایم

سایپا نیوز/ معاون خدمات پس از فروش سایپا یدک برنامه‌های این سازمان برای ارتقاء کیفیت خدمات به مشتریان گروه سایپا را تشریح کرد.
مهدی حاجی باقری با اشاره به طرح اختصاصی خرید خودرو اظهار داشت: بدون تردید این طرح تزریق روحی تازه به کالبد صنعت خودرو و نوید بخش روزهای بهتر خواهد بود، اما مهمتر از آن برنامه ریزی و تلاش مضاعف خودروسازان درجهت ارتقاء کیفیت و بهبود خدمات پس از فروش است.

وی با اشاره به بازدید مدیرعامل گروه سایپا از نمایندگی‌های استان تهران افزود: ارائه خدمات مؤثر و با کیفیت‌تر و متناسب با رضایتمندی و نیاز مشتریان همواره مورد تاکید مدیرعامل گروه سایپا می‌باشد و قطعا حرکت در این جهت باعث ایجاد اطمینان بیشتر و وفادار نمودن مشتریان می‌شود.
معاون خدمات پس از فروش ادامه داد: با توجه به استقبال خوب از طرح جدید خرید خودرو، تمرکز سایپایدک بر افزایش سطح دسترسی مشتریان به نمایندگی‌ها قرار گرفت و در همین راستا با همکاری دفاتر منطقه‌ای طرحی را جهت ساماندهی امکانات و تجهیزات شبکه و ساماندهی و آموزش مجدد نیروی انسانی ماهر پیش‌بینی کرده ایم که در حال اجراست.

وی همچنین افزود: در جهت اجرای بهتر این فرآیندها، با کمک معاونت مهندسی و کیفیت، دوره‌های آموزشی کوتاه مدت در دفتر مرکزی و نمایندگی‌های مراکز استانها در حال برگزاری است. هدف تمام این آموزش‌ها که شامل آموزش‌های فنی و تخصصی، آشنایی با استانداردهای روز تعمیراتی و دوره‌های تکریم مشتری است، آموزش شبکه در جهت افزایش میزان رضایت مشتریان خواهد بود.
حاجی باقری اظهار داشت: با همکاری معاونت طرح و برنامه و امور مشتریان سایپایدک، برای اولین بار طرح پیگیری وضعیت مشتریان را در دستور کار قرار داده‌ایم که به صورت آزمایشی در حال اجراست. این طرح با کمک و همکاری دفاتر منطقه‌ای در حال اجرا بوده و امید داریم بعد از انجام آزمایشی طرح و ارائه نتایج آن به سازمان، قادر به توسعه این طرح و ایجاد شرایط بهینه برای مشتریان باشیم.

معاون خدمات پس از فروش سایپا یدک تاکید کرد: شناسایی کمبودهای شبکه با ایجاد تعمیرگاه های مرکزی در مراکز استان هایی که رضایت مشتریان در این استانها پایین‌تر می‌باشد، سازماندهی مجدد عاملین تعمیراتی، کنترل ماهیانه شاخص‌های کارایی نمایندگان به تفکیک دفاتر منطقه‌ای،‌ همکاری با تمام دپارتمان‌های درگیر جهت تامین قطعات اضطراری در ارائه خدمات بهتر، نظارت هرچه بیشتر بر عملکرد نمایندگی‌ها در ارتباط با اخذ هزینه‌های دریافتی از مشتریان از طریق دفاتر منطقه‌ای از برنامه‌ها و فعالیت‌های دیگر معاونت خدمات پس از فروش بوده که در حال پیگیری و انجام است.
وی در پایان عنوان کرد: امید است با توجه به بهبود شرایط کسب و کار و ایجاد نشاط بیشتر در شبکه نمایندگی‌ها، نمایندگان عزیز مانند همیشه در جهت ارائه خدمات بهتر، با سرعت و کیفیت مناسب و رعایت عدل و انصاف در اخذ هزینه‌ها از مشتریان همکاری نمایند.


ویدیو مرتبط :
رضایتمندی مشتریان و رفتار مصرف کننده