توضیح مدیرعامل انجمن سینمای جوان درباره حضور فیلم کوتاه در جشنواره فجر


توضیح مدیرعامل انجمن سینمای جوان درباره حضور فیلم کوتاه در جشنواره فجر

میزان/ مدیرعامل انجمن سینمای جوان پس از انتشار نامه سرگشاده 300 فیلمساز فیلم کوتاه دعوت برنامه «فیلم کوتاه» را پذیرفته و درباره حضور این ژانر در جشنواره فیلم فجر توضیح می دهد.
برنامه تلویزیونی «فیلم کوتاه» که با طراحی و تهیه کنندگی عماد خدابخش از شبکه مستند روی آنتن می رود، هفته گذشته با محوریت میزگردی با موضوع بودن و یا نبودن فیلم کوتاه در جشنواره فیلم فجر با حضور چهره هایی چون مجید برزگر، شهرام مکری، محسن امیریوسفی و کریم لک‌زاده روی آنتن رفت.
پخش قسمت اول این میزگرد و بحث هایی که پیرامون دلایل حذف فیلم کوتاه از جشنواره فیلم فجر مطرح شد، چند روز بعد فیلمسازان این عرصه را بر آن داشت که بیش از 300 تن از آنها با انتشار نامه‌ای سرگشاده از رییس سازمان سینمایی تقاضا کنند تا بخش فیلم کوتاه به جشنواره فیلم فجر بازگردد.
این هفته در قسمت ششم «فیلم کوتاه» بخش دوم میزگرد نام برده روی آنتن خواهد رفت. همچنین عوامل این برنامه پس از انتشار نامه، سراغ فرید فرخنده کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوان رفته اند و او پذیرفته با حضور در مقابل دوربین برنامه درباره بحث حضور فیلم کوتاه در جشنواره فجر و بودجه مختص این موضوع توضیحاتی را ارائه کند.
ششمین قسمت از برنامه «فیلم کوتاه» سه شنبه هشتم دی ساعت 22 به مدت 60 دقیقه از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و بازپخش آن چهارشنبه نهم دی ساعت 9:30 و جمعه یازدهم دی ساعت 20 خواهد بود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
حضور شهاب الدین عادل در انجمن سینمای جوان تبریز